מאט כץ ואריק אנג' מגלים לנו מה גורם לתוכן איכותי (חלק ב')

אריק אנג': בוא נשנה נושא לרגע, ונדבר על עסקים שמוכרים פיצה! ישנם רשתות שיש להם 60 סניפים לפחות. כשהם בונים אתר אינטרנט, הם בונים עמוד לכל עיר בנפרד.

מאט כץ: כשאנשים נכנסים כאן לבעיה הם ממלאים את העמודים האלו בדיוק באותו התוכן בכל עמוד ועמוד. זה יוצר כפילות תוכן כשהם משתמשים באותו הטקסט במספר עמודים ורק משנים את שם העיר בכל עמוד ועמוד. אז תנו לי להגיד שזה לא הכרחי. המידע הזה יהיה נהדר אם הוא יוצג בעמוד בדרגה העליונה באתר, אבל חזרה על התוכן הזה בכל העמודים לא נראת טוב.

אריק אנג': אם משתמש נוחת על עמוד שמקודם על "פיצה בתל אביב" אז זה בעצם מה שהוא חיפש והוא לא יעבור לעמוד אחר (התל אביב כדי לעשות לוקאליזציה 🙂 ).

מאט כץ: זה עדיין לא רעיון טוב לחזור על התוכן בכל העמודים.

אריק אנג': אז מה הם צריכים לשים בכל עמוד ועמוד?

מאט כץ:בנוסף לכתובת העסק ולפרטי הקשר של העסק, הם יכולים להוסיף תוכן של 2-3 משפטים על מה מיוחד למיקום הזה וזה אמור להיות מספיק.

אריק אנג':זה לא יקרא כתוכן דל בעמוד?

מאט כץ: לא, משהו כזה צריך להיות בסדר. כשאלו נושאים קשורים, היה לי כותב כשהגיע אליי לאחרונה ושאל אותי שאלה. היו לו מספר מאמרים שהוא רשם לחדר כושר שהיה להם אתר אינטרנט. הוא רצה לדעת אם יש גבול לכמה פעמים הוא יוכל להפיץ את אותו המאמר למספר חדרי כושר שונים. אתה עדיין צריך להיות יעיל מבחינת סוג התוכן שיותאם ללקוחות שלך. האם זה יועיל אם הוא ישמור על אותו הסגנון כתיבה?

זה דומה למה שאמרנו בהתחלה עם בדוגמאות של הצפרדעים. הערך של העניין נעלם. תחשוב ש4 חדרי כושר באותו העיר יציעו את אותו השירות בדיוק. המשתמשים לא יבינו למה לארבעתם יש את אותו התוכן הכללי ומה ההבדל ביניהם. למשתמש, הוא לא ידע למה לבחור אחד על פני השני. למנועי החיפוש השאלה היא זהה. תמצא מקום לתוכן שונה שיבליט אותך על פני המתחרים, כשהם יגיעו אלייך הם יודהמו ואתה תרוויח לקוח חדש.

אריק אנג': בוא נדבר על content curation. אני רואה את השירות הזה במגמת עליה, זה נראה כאילו הם דוחפים אתרים כדיי להשיג תוכן איכותי לאתר שלך.

מאט כץ: עם כל מה שדיברנו עליו היום, מה האיכות שזה מוסיף? האם זה הגיוני שמבקרים באתר שלך עמודים להסתכל על הדעה שלך בנושא התוכן האחרון שמופיע איפהשהו ברשת? האם יכול להיות שאתה לא מעורב בתכנים אלה יש גוף שלישי שרק מספק שרושם שם ואתה רק מספק את הפלטפורמה לפרסום התוכן? זה משהו שאתה כנראה תרצה לא לעשות.

אריק אנג': תגובות אחרונות שאתה רוצה להגיד?

מאט כץ: מה שאנשים חייבים לנסות להימנע ממנו הוא קיצורי דרך. בשוק תחרותי תמיד קיימת דרך להבדיל את עצמך מהמתחרים שלך. כלום לא השתנה היום. תנסה תמיד לחשוב איך אתה יוצר תוכן יחודי למשתמשים שלך. אני חייב להתייחס גם למה ששואלים אותו בפאנל ask  ב- SMX. אנשים התחילו לשים לב שאנחנו עושים עבודה דיי טובה בזיהוי ספאם ברשת. היכולת שלנו לזהות קישורים לא איכותיים ותוכן לא איכותי זה באמת דבר נהדר.

אריק אנג': תודה מט!

מאט כץ: אין בעד מה אריק!

 

תגובה אחת על הפוסט “מאט כץ ואריק אנג' מגלים לנו מה גורם לתוכן איכותי (חלק ב')

  1. Pingback: מאט כץ ואריק אנג' מגלים לנו מה גורם לתוכן איכותי (חלק א') | SeoTime

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *