דברו איתנו

    בניית אתרי וורדפרס

    אנו בלנה בניית אתרים מומחים בבניית אתרי אינטרנט מבוססי מערכת וורדפרס. איתנו תוכלו ליהנות מאתר וורדפרס מתקדם אשר מתאים לעסק שלכם ולקהל לקוחותיכם.

    בניית אתרי וורדפרס עושים רק עם הטובים ביותר

    לנה בניית אתרים הינם המומחים ביותר בהקמת אתרים על בסיס וורדפרס, פיתוח תוספים, פיתוח תבניות, תחזוקת האתר ובעצם כל פתרון שתצטרכו להקמה ותחזוקת אתר הוורדפרס שלכם.

    קצת רקע על וורדפרס:

    וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן המוגדרת כ- Open Source אשר כתובה בשפת PHP על בסיס נתונים MySQL. כיום WordPress הינה מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר ברשת האינטרנט – כמעט 30% מכלל אתרי האינטרנט בעולם בנויים בעזרתה.

    למי WordPress מתאימה?

    וורדפרס היא מערכת מאוד רבגונית, זה אומר שנית לבנות באמצעותה מגוון רחב של אתרים בסוגים שונים כגון: אתרי תדמית, קטלוג, חנויות וירטואליות, בלוגים, פורטלים, דפי נחיתה ועוד.
    כל אלה אפשריים בגלל הסיבה שוורדפרס הינה מאוד מודולרית ומאפשרת התאמה מלאה לכלל הצרכים ופתרון לכל צורך בצורה מהירה וזולה.

    כיצד זה אפשרי?

    וורדפרס מפותחת על ידי קהילה של אלפי מתכנתים אשר תורמים מזמנם וממרצם עדי להביא לנו את מערכת הניהול הטובה ביותר. לכן, ה- Core של המערכת מקבל עדכונים שוטפים כמעט כל חודש בחודשו אשר מטפלים בנושאי אבטחה, שיפור חווית המשתמש ועוד.
    תבניות: בגלל הפופולאריות של המערכת, מפתחים רבים ברחבי העולם מפתחים תבניות לוורדפרס. אותם ניתן לקנות במחירים זולים יחסית ולהתאים אותם לצרכינו.
    פלאגינים(תוספים) – כמו בתבניות, ניתן למצוא תוספים רבים למערכת וורדפרס. חלקם בתשלום וחלקם הגדול בחינם. תוספים אלו מאפשרים לנו מגוון רחב של אפשרויות. החל מהוספת לוח שנה, ועד הוספת חנות וירטואלית לאתר שלנו אשר מתממשקת עם אמצעי תשלום, ניהול לקוחות ועוד.

    לאחר שהבנו את יתרונותיה הרבים של וורדפרס, כל מה שנשאר זה רק להתקשר אלינו ולהתחיל להתרגש. לנה בניית אתרי וורדפרס מתקדמים!

    חייגו עכשיו, 058-555-55-03

    מעוניינים להקים אתר וורדפרס? 

    פנו אלינו. אנחנו מומחים  בהקמת אתרי וורדפרס מתקדמים, מתבנית ובהתאמה אישית.