קידום אתרים בחינם

הקמת עסק קטן ואתה יודע שהאינטרנט מספק לך חשיפה נוספת. אני בטוח שעל קידום אתרים כבר שמעת ועל כך שזהו עסק יקר שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו את זה. אז זהו שלא! זה אומנם עסק יקר כשאתה שוכר את שירותיו של מקדם אתרים, אך לא תמיד אתה זקוק לו כדיי להצליח ולקדם את אתר האינטרנט שלך.

אם כך אז איך ניתן לדעת אם צריך מקדם אתרים או לא?

זה מאוד תלוי. במידה והתחום שאתה מעוניין להתחרות בו אינו תחרותי מידי, לא אמורה להיות לך בעיה לקדם את אתר האינטרנט שלך ולפחות לעשות את הדברים הבסיסיים אשר יוכלו לעזור לך להגיע לתוצאות מעולות במונחי זנב ארוך.

מה זה זנב ארוך בכלל?

זנב ארוך במונחי SEO מתייחס לביטויים אשר בנויים ממספר מילות מפתח ושיש להם תחרות פחותה מאשר לביטויים ראשיים כגון "מנעולן" צימרים" פרחים" וכדומה. ביטוי זנב ארוך יהיה "פרחים ברמת גן" פרחים ליום האהבה וכדומה.

זה נכון שקידום אתרים הינו נחלתם של מקדמים האתרים. אך לא תמיד. קיימות מספר שיטות שתוכלו להכיל על אתרכם וכך להפוך אותו לידידותי יותר לגוגל וכמובן למקודם יותר בביטויים מסויימים.

אחד מהדברים הבסיסיים שתצטרכו לעשות הינו שינוי התגיות באתר – Title, Description, Keyword.

לאחר שינוי תגיות אלו והטעמתם למילת המפתח שברצונכם לקדם, תצטרכו להתעסק בענייני תוכן. התוכן כידוע הינו הדבר החשוב ביותר ובכמה דרכים פשוטות תוכלו להפוך את התוכן באתרכם לידידיותי הרבה יותר לגולש ולמנועי החיפוש.

שינוי ועדכון התוכן באתר

התוכן צריך להיות מענייחן וייחודי, התוכן צריך לספק לכם ערך נוסף אשר יוכל לבדל את אתרכם מאתרי המתחרים. תוכלו למצוא מה אתם עושים בשונה ממתחריכם ולהציג זאת באתר. כמו כן, אחד מהדברים החשובים הנו שמירה על תוכן מובן, מפוסק ומסודר בצורה נוכה כולל כותרות וכותרות משנה.

בניית פרופיל קישורים

אחת הדילמות הגדולות העומדות בפני מקדמי אתרים כיום היא כיצד כדאי לנות את פרופיל הקישורים לאתר האינטרנט שהם מקדמים. כיום גוגל מחמירים מאוד בכל הנוגע לקישורים ומנסים להילחם בתופעה בכל כוחם. משום כך בניית קישורים קשה מאי פעם. אז מה כן ניתן לעשות? ללכת על בטוח! ישנם מספר מקורות שתוכלו לקבל מהם קישורים איכותיים ורלוונטים מאוד לאתרכם.

אינדקסים בעלי אמינות גבוהה

תוכלו להוציא קישורים מהאינדקסים הבאים ולהיות בטוחים שיהיה בסדר:

  • דפי זהב
  • נענע(אינדקס עסקים)
  • בזק 144
  • המקצוענים
  • T.co.il

כמו כן, תוכלו להשתמש בפלטפורמות שונות לקבלת קישורים נוספים כגון:

  • גוגל פלוס
  • יוטיוב

אופציה נוספת היא – פשוט תבקשו! הריי בטוח שאתם עובדים עם ספקים או שאתם מספקים סחורה לחנויות. תוכלו לבקש מהם לשים קישור לאתר הבית שלכם. ככה תוכלו לקבל קישור אמיתי ורלוונטי. קישורים נוספים שתוכלו לספק לאתרכם הינם קישורים חברתיים או יותר נכון נוכחות חברתית ברשת.

תוכלו לקבל את הנוכחות הזאת באתרים כגון פייסבוק, לינקדין, גוגל פלוס, מקושרים ועוד.

בהצלחה!פנו אלינו עכשיו! וקבלו הצעת מחיר

    קבל הצעת מחיר להקמת/שדרוג אתר