בניית קישורים איכותיים

לאחר המכות הנוראיות שאנו מקבלים בזמן האחרון מגוגל, אנו צריכים להיזהר בכל צעד ובכל שעל שאנו עושים בתחום קידום אתרים. כיום ישנם הרבה עונשים שגוגל מרעיפים עלינו כמעט בכל תחום שפעם היה לגיטימי. התחומים שכיום צריך להיזהר מהם במיוחד הם בניית פרופיל קישורים איכותי ואופטימיזציה פנימית איכותית באתר.

כאן אני רוצה לדבר על בניית קישורים בכללי ועל Link Bait בפרט. אז מה זה בעצם Link Bait וכיצד הוא יכול לעזור לנו בכל מה שקשור לבניית קישורים איכותיים לאתר שלנו? אז כולנו יודעים שכיום אנחנו חייבים להיזהר מקישורי ספאם ולנסות ולהשיג כמה שיותר קישורים איכותיים.

כיצד ניתן להשיג קישורים איכותיים לאתר שלנו?

ישנם מספר דרכים שבהם ניתן להשיג קישורים איכותיים לאתר שלנו.

1. שיתופי פעולה – שיתופי פעולה לפעמים יכולים להיות קשים מנשוא. לפעמים כשאנו מחפשים אתר אחר לבצע עימו שיתוף פעולה, זה נגמר בכך ששני הצדדים אינם מרוצים מהקישור שמוצע להם בתמורה. כמו כן, מקדמי אתרים רבים בונים אתרי לווין שאינם איכותיים אך ורק לשם המטרה של שיתופי פעולה והחלפת קישורים. כמובן שקישורים אלו לרוב לא יהיו איכותיים ולא יביאו לכם תועלת כמעט.

2. יחסי ציבור מוצלחים – כיום ישנם ברשת האינטרנט עשרות אם לא מאות אתרים איכותיים אשר מחפשים כתבות ואייטמים מעניינים בנושאים רלוונטים וטרנדים שונים. להם תוכלו להציע כתבות איכותיות בתמורה לקישור לאתר שלכם. שימו לב שאתרים אלו בעלי עורכים ודורשים מאיתנו לכתוב כתבות איכותיות ומעניינות ביותר שיוכלו לעבור את תנאי הקבלה ולהופיע באתרים השונים.

3. Link Bait –  זה מונח המתייחס לקבלת קישורים איכותיים מאתרים אחרים ללא כל מאמץ מצידכם. אז זהו, זה לא בדיוק כל כך פשוט כמו שנדמה לכם. כדיי להגיע למצב שבו מקשרים לאתר שלכם, אתם זקוקים ליצור תוכן, סרטון, קטע טקסט, טיפים או כל מה שעולה על דעתכם שיכול לגרום לאנשים אחרים לקרוא את התוכן שלכם ולהגיד "אנחנו חייבים לפרסם את זה או לשים את התוכן הזה באתר שלנו" לרוב, כל מי שישים את המאמר באתר שלו גם ייתן לכם קרדיט וישים קישור שלכם עם הכתבה. (כמובן שאם לא, תמיד תוכלו לאיים עליו בתביעה של העתקת תוכן"

לסיכום בניית קישורים בשנת 2012 היא סיפור מאתגר מאוד. שימו לב שאתם לא בונים קישורים שאינם איכותיים. בהצלחה!

    קבל הצעת מחיר להקמת/שדרוג אתר