דברו איתנו

    בעל עסק, אין לך עדיין אתר? או אולי יש לך אתר הדורש חידוש? הגעת למקום הנכון!

    המטרה שלנו היא לספק לבעלי עסקים פתרון מקיף במקום אחד לכלל השירותים ופתרונות האינטרנט. אצלנו כל עסק נחשב! גם אם אתם הצגה של איש אחד או חברה עם מאות עובדים, איתנו תיהנו משירותי בניית אתרים, אוטומטציה, אינטגרציות וחיבורים בין מערכות, התאמות וקידום האתר בגוגל ולרשתות החברתיות ובעצם את כל הפתרונות מא' ועד ת'.

    אזהרה! אתר אינטרנט עלול להגדיל את כמות הלקוחות שלכם!

    חוץ מגיוס לקוחות חדשים, אתר אינטרנט הוא הכרטיס ביקור שלכם. האתר מספק את הפלטפורמה לתחזוקה, התראה על מבצעים ומקום נוח לשמירת קשר שוטף עם הלקוחות, מכירת מוצרים או שירותים, איסוף מיילים או לידים ועוד ועוד!  

    כיום בעידן האינטרנט, אתר הוא כרטיס הביקור והפנים של כל עסק. לכן, אין זה מפתיע שהחשיבות של אתר לעסק הופכת להיות משמעותית מיום ליום. אנו בלנה בניית אתרים מבינים עסקים ואנשים, לכן אנחנו יודעים שאתה רוצה להציג ללקוחות שלך בדיוק את הפתרון שהם מחפשים ואת השירות והמוצר הטוב ביותר בשבילם.

    בניית אתרים לעסקים
    בניית אתרים לעסקים

    איך אתר יכול לעזור לעסק שלך?

    • אתר אינטרנט יכול לעזור לך להגדיל את כמות הלקוחות
    • שמירת קשר ועדכון ללקוחות ותיקים/חברי מועדון
    • הצגת מבצעים ו/או שירותים חדשים שאתה רוצה להציג

    אנו מאמינים שהכוח של האינטרנט הוא חוצה קווים ושובר גבולות. אתר אינטרנט אסטטי, אשר בנוי במחשבה נכונה על צרכי הגולשים שלך, ועיצוב נעים לעין, יכול לעזור לך לשדר את הרצינות והאמינות שאתה רוצה להעביר ללקוחות שלך, וכמובן לעזור לך לגייס לקוחות חדשים מבלי לשלם כסף רב על סוכני מכירות ולבזבז זמן יקר!

    אילו עסקים זקוקים לאתר?

    התשובה הינה חד משמעית – כולם! כל עסק המכבד עצמו חייב כיום שיהיה לו אתר אינטרנט. אתר האינטרנט משמש כ"פנים של העסק" במרחב הווירטואלי. האתר משמש כמעין כרטיס ביקור ובעצם משדר את החזות העסקית שלך במרחב זה. אחד מהדברים הראשונים שלקוח פוטנציאלי מבצע לפני ביצוע עסקה הוא חיפוש העסק באינטרנט. לכן, חשוב מאוד שהרושם הראשוני שתעשה על לקוחותיך יהיה לא פחות ממושלם.

    אין לכם אתר אינטרנט? מעוניינים לבנות/לחדש אתר? אנו כאן בכדי לעזור!

    השאירו פרטים או התקשרו וקבלו הצעת מחיר למייל

    קבלו הצעת מחיר לבניית אתר לעסק