דברו איתנו

    האם יש בבעלותכם עסק קטן/בינוני? אם כן כנראה שגם אתם יודעים שאתם זקוקים לאתר אינטרנט. האמת, זה באמת לא משנה איזה גודל עסק יש לכם משום שכיום כולם צריכים אתר אינטרנט. ישנם מספר סיבות מדוע כיום כולם צריכים אתר.

    הסיבה הראשונה ההיא בגלל שאתר יכול לשדרג את היקף המכירות שלכם או את כמות הלקוחות שמשתמשים בעסק שלכם.

    הסיבה השנייה היא כמובן המחיר. אם בעבר הקמת אתר אינטרנט עלתה כמה עשרות אלפי שקלים, כיום מחיר אתר אינטרנט נע בין 3,000 ₪ ל10,000 ₪ לאתר תדמיתי, סכום שכל בעל עסק יכול לעמוד בו. המשיכו לקרוא ותבינו כיצד אתר יכול לשדרג כל עסק קטן.

    1. עסק קטן יכול להפוך לבין עירוני ואף בינלאומי באמצעות אתר אינטרנט. עם האתר עסק קטן יכול להגדיל את טווח המרחק בינו לבין לקוחותיו ולהגיע ללקוחות לא על בסיס מיקוף גיאוגרפי.
    2. כרטיס ביקור ללקוחותיך – אתר אינטרנט הוא בבסיסו מעין כרטיס ביקור עם המון מידע שיוכל לעזור ללקוחות קיימים/מתעניינים לקבל מידע מקיף יותר על העסק שלך, כתובת, טלפון, שעות פתיחה ועוד ועוד.
    3. הצגת מבצעים חדשים ועדכונים ללקוחות חדשים וקיימים – אתר אינטרנט לעסק יכול להיות פטפורמה בה תוכלו לעדכן מבצעים, שעות פתיחה, אירועים מיוחדים ועוד. באתר מפק פלטפורמה פתוחה שבה הגולשים שלכם לקבל את כל המידע שתרצו להעביר לגולשים שלכם.
    4. שינוי תדמית – פעמים רבות אנו רואים אתרים שנראים מרשימים ומציגים את העסק כאילו הוא חנות שנמצאת על שטח של דונם למרות שבפועל העסק עצמו יכול להיות בשטח שלא עולה על 30 מטר. היתרון כאן הוא בהצגת העסק לגולשים כמו שבעל העסק רואה אותו וללא השקעה גדולה.

    לסיכום, בניית אתרים לעסקים זה לא משהו שתוכלו לוותר עליו. כל עסק חייב אתר. עסקים קטנים שאין להם תקציב לפרסומות בערוצי הטלויזיה, על שלטי החוצות ובעיתונות יכולים להשתמש בפלטפרומה זאת לפרסם ללא שום הגבלה.

    יש לכם עסק קטן ואתם רוצים לבנות חנות או אתר תדמית אינטרנטי? הגעתם למקום הנכון!

    לנה בניית אתרים מספקים אתרים מרשימים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. פנו אלינו עכשיו ונקים לכם את האתר הטוב יותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

    תוכלו לפנות אלינו בטלפון: 058-555-55-03

    במייל:   info@wordpress-212766-2094935.cloudwaysapps.com

    קבלו הצעת מחיר לבניית אתר לעסק קטן