האם גוגל הענישו את האתר שלי? מאט כץ עונה על כל השאלות

מאט כץ מדבר על עונשים VS שינויי אלגוריטם ועל כלי להסרת קישורים

האם זה עונש? או פשוט שינויי באלגוריטם של גוגל? כמקדמי אתרים, בכל פעם שאנו רואים שינויים במיקומי האתרים שלנו אנו שואלים את עצמנו את אותה השאלה בכל פעם מחדש. בחודשים האחרונים נתקלנו במספר עדכונים שדי "שיגעו לנו את החיים" בלשון המעטה. זה התחיל כמובן עם עדכון פנדה והמשיך עם עדכון פינגווין. מאט כץ דיבר על כך בכנס ה- SMX האחרון שהיה ולהלן השיחה המלאה מאתר Land Engine Search.

בזמן הפאנל האחראי על מחלקת הספאם בגוגל, אמר ל" Land Engine Search" שההגדרה של גוגל ל"עונש" זה כגוגל מענישים את אתרך אך ורק בצורה ידנית על ידי צוות האיכות של גוגל. בנוסף נאמר שגוגל אינה משתמשת במונח "עונש" אלא "פעולה ידנית" מאט כץ המשיך ואמר ש"פינגווין" ו"פנדה" אינן עונשים אלא שינויי אלגוריטם.

מאט כץ גם הזכיר שגוגל יספקו לנו בעתיד כלי לחסימת קישורים חיצוניים לאתרך כמובן שאלו חדשות מצויינות משום שכיום ניתן(יש הטוענים בקושי רב ויש הטוענים להיפך) לגרום נזק רציני לאתרים מתחרים בעזרת קישורי ספאם ומזימות דומות.

נושאים נוספים היו בשיחה למשל האם גוגל פלוס והצבעות של פלוס 1+ נחשבים למדד שיכול לחזק אתר אינטרנט. על שאלה זו הוא אומר שהם יכתבו עוד מאמרים רבים בנושא. אך בינתיים תוכלו לקרוא על כך בבלוג שלו.

בינתיים, תוכלו ליהנות מסרטון מכנס ה-SMX 2012 עם מאט כץ.

תיהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *