עיצוב אתר וורדפרס

כשמסתכלים אחורה על שנת 2018, זה בטוח לומר שזו השנה שבה וורדפרס נהפכה להיות מילה מקבילה לבניית אתרים. כמו כן, עיצוב אתרים קיבל שדרוג משמעותי וכיום תוכלו למצוא אתרי אינטרנט בעיצובים מדהימים!

הדבר הטוב ביותר בהקשר של עיצוב אתרים ופיתוח אתרים כיום הוא שאתם לא מנסים להמציא את הגלגל מאפס בכל שנה, אלה שהעיצוב משתנה בהתאם ומותקן בהתאם לטעויות שהיו בעבר. כשמסירים את החלקים הפחות יפים בעיצובים הישנים, ומאמצים את החלקים הטובים, נוצר עיצוב חדש ומרענן שזה נהדר! המשתמשים שלכם יקבלו עיצוב מדהים, חדיש ועדכני וזה מה שיגרום להם להתפעל מכך שהאתר שלכם תמיד נראה במיטבו.

זאת הסיבה שאחד מהאתרים הפופולאריים – Awwwards.com הוא האתר הפופולארי ביותר בכל מה שקשור לטרנדיות וכן, גולשים רבים נכנסים אליו כדי לקבל השראה לעיצוב האתר שלהם. בניית אתר וורדפרס מאפשרת לנו להגיע לרמות עיצוב ואינטראקציה מעולה עם הגולשים שלנו.

טרנדים בעיצוב אתרים ב2019

בואו נתחיל לבחון את האלמנטים שהם כנראה המשפיעים ביותר על העיצוב ועל הטרנדיות של אתרי הוורדפרס שלנו. אין באמת משהו חדש כאן, אבל, אתם תמצאו שכל שינוי קטן מכניס משב רוח רענן לעיצוב שלנו.

תתפרעו עם פלטת הצבעים שלכם

אתם בטח כבר מודעים לכך שצבעים שונים מסמלים תחושות מסויימות אצל הגולשים שלנו. ישנם צבעים שמתאימים לרגשות שאנו רוצים להעביר לגולשים שלנו, צבעים מרגיעים, חמים, מרגשים ובעצם לכל רגש יש את הצבע המתאים לו.

שברו את גבולות הטקסטים שלכם

כיום, המונח גבולות נשבר. הטקסטים שלנו היום גדולים יותר, חצופים יותר, פרועים יותר ולא עומדים בשום חוק מוכתב מראש. כיום טקסטים גדולים יכולים להחליף פסקאות טקסט ארוכות והגולשים עדיין ירגישו שהדף שלנו מלא. כמו כן, כשאתם יוצרים פסקה עם פונטים ענקיים, זכרו לא לפחד משטחים ריקים מסביב.

אנימציות מגניבות

יש כיום המון דרכים ליצור אנימציות לאתר. כיום נהוג לעשות אנימציות בעזרת 3CSS + Html5. בנוסף, נהוג היום להשתמש באנימציות בעזרת קבצי SVG. אנימציות אלה ישדרגו את אתר האינטרנט שלכם ויוסיפו את אפקט ה"וואו" שיגרום לגולשים שלכם להתרשם מהיכולות הטכנולוגיות שלכם. לדעתנו טרנד האנימציות כאן כדי להישאר.

אלמנטים דביקיים(Sticky)

כיום אנו רואים יותר ויותר אתרים שמשתמשים באלמנטים דביקים באתר שלהם. אם זה צור קשר דביק, צ'אט דביק, חלק עליון שתמיד מופיע לא משנה כמה נגלול את העמוד ועוד. כיום אנו מתחילים לראות טרנד שבוני אתרים מפסיקים להשתמש בפופ-אפים ומתחילים להשתמש באלמנטים דביקים שהגולש נתקל בהם במהלך הגלישה.

אתרים בעלי עמוד אחד

הטרנד של אתרי אינטרנט בעלי עמוד אחד מתחיל לקבל תאוצה ממשית. אם בעבר היינו רואים דפי נחיתה ארוכים בעלי עמוד אחד, כיום אנו רואים שחברות רבות מחליטות להעביר את כל האתר לעמוד אחד על גלילה ארוכה.  אתרים בעלי עמוד אחד מאפשרים לנו לספר סיפור לגולשים שלנו. כמו כן, מחקרים רבים מראים שאתרי עמוד אחד משיגים הרבה יותר המרות מאשר אתרי אינטרנט רגילים.

עיצוב מוכן מראש ע"י תבנית

כיום ישנם תבניות וורדפרס רבות בסגנונות מגוונים ובעיצובים מרשימים. תבניות אלה מגיעות במגוון רחב של צבעים, סגנונות ו-Layouts. הקלות שבה ניתן לעצב היום אתר וורדפרס מתבנית היא פשוט מעולה. באמצעות בילדרים השליטה שיש לנו כיום על האתרים מאפשרת לנו להשיג עיצוב מרשים מבלי לדעת לכתוב קודים ולהיות מאסטרים בתכנות. בילדרים נפוצים היום הם Fusion Builder של AVADA, visual composer, Flatsome Builder ואלמנטור הישראלי שמתחיל לקבל תאוצה אפילו מעבר לים.

כל אלה בשילוב תבניות מתקדמות יספק לבוני האתרים את האופציה להקים אתר מעוצב בקלות ובמהירות.

מה התחזיות לעתיד בכל הנוגע לעיצוב וורדפרס?

Mobile First אמיתי

כיום אתרים רספונסיביים הם הנפוצים ביותר בקרב תבניות הוורדפרס. אך בעתיד הקרוב, התבניות קודם כל יותאמו למובייל ורק לאחר מכן למחשבי הדסקטופ. אפקט זה מלמד על כך שרוב התנועה לאתרים שלנו בקרוב מאוד תתקבל מטלפונים ניידים. יש לציין שכבר היום כמעט מ70% מהתנועה מגיעים ממכשירים ניידים.

לוגואים עם אנימציה

כיום אתרים רבים מחליפים את הלוגואים הסטטיים שלהם בלוגואים מונפשים. לוגואים אלה עוזרים לנו לגרום לגולש לזכור את הלוגו שלנו. תוכלו לראות בישראל את האתר של רדיו 103FM שעושה שימוש נפלא בלוגו המשלב אנימציה. נציין שבאתר של 103FM הלוגו זז לפי קצב שידורי הרדיו.

מעוניינים לשדרג את עיצוב אתר הוורדפרס שלכם? רוצים לבנות אתר חדש? פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר להקמת או שדרוג אתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *