תבניות וורדפרס מומלצות לשנת 2018

תבניות וורדפרס מומלצות לשנת 2017-2018

*פוסט מתעדכן

מעוניינים להקים אתר וורדפרס? אנו בלנה בניית אתרים לעסקים, מציעים מגוון מסלולים מגוונים להקמת אתרי אינטרנט תדמיתיים, חנויות וירטואליות, פורטלים, פיתוח פלאגינים ועוד.

השאירו פרטים או התקשרו: 058-555-55-03

מערכת וורדפרס שינתה כבר מזמן את כללי המשחק בכל מה שקשור לבניית האתרים. התבניות הרבות והתוספים הרבים הפכו את חיי בוני האתרים לנוחים הרבה יותר ויצרו שקיפות אידיאלית בעיניי הלקוחות. בנוסף, אנו מספקים שירותי בניית אתרים. פנו אלינו עוד היום להקמת אתר חדש/ חידוש אתר לעסק:

אספנו עבורכם את עשרת תבניות וורדפרס המומלצות לשנת 2017-2018

אוואדה – Avada

התבנית הפופולארית ביות בעולם והמוצלחת ביותר בעולם. בעזרת תבנית AVADA תקבלו את החופש המוחלט לבנות את אתר האינטרנט שלכם או של לקוחותיכם בצורה הטובה ביותר. כמו כן, יש לציין שתבנית אבדה מתעדכנת באופן שוטף ותוכלו ליהנות מעדכונים ושיפורים על בסיס כמעט חודשי.

הורידו את תבנית אוואדה AVADA

 

X-Theme תבנית איקס

תבנית זו גם כן הינה אחת הפופולאריות ביותר בוורדפרס. לעומת AVADA שבה ניתן לעשות שינויים רבים, תבנית X מגיעה מוכנה עם עשרות עיצובים מוכנים מראש. זה הופך אותה לאחת התבניות שיש בהם את הכי הרבה עיצובים שונים והכל בתבנית אחת!

הורידו את תבנית איקס – X-Theme

Bridge Theme – תבנית ברידג'

תבנית מעולה בעלת מעל ל-200 עיצובים שונים. התבנית משדרת תחושה של אתרים צעירים, מודרניים ודינמיים. כמו כן, התבנית מקבלת עדכונים רבים ושיפורים.

הורידו את תבנית ברידג' – Bridge Theme

Enfold Theme – תבנית אנפולד

התבנית ממוקמת בין 5 התבניות הטובות ביותר. התבנית מגיעה עם יותר מ100 סוגי דפים, פוסטים ומוצרים. הדמו נקרא אנפולד 2017 והוא מראה את יכולותיה של תבנית זו.

הורידו את תבנית אנפולד – Enfold Theme

The7 – השביעיה

התבנית הזולה יותר מבין התבניות אך לא פחות טובה מהן. התבנית מתעדכנת בצורה שוטפת. כמו כן, התבנית מגיעה עם 6 פלאגינים פרימיום ותמיכה שוטפת. לתבנית 31 דוגמאות שתוכלו להשתמש בהם.

הורידו את תבנית The7 – השביעייה

יש לכם תבניות נוספות שאתם ממליצים עליהם? כיתבו לנו ונפרסם אותם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *