בניית אתרים בזול

כל עסק חדש וותיק מכיר את השאלה "האם כדאי להשקיע בבניית אתר אינטרנט? כמובן שכיום בניית אתר היא חובה מבחינת כל עסק אך לפעמים מדובר על סכום נכבד של כסף שצריך להשקיע כדי לבנות את האתר. אנו בלנה בניית אתרים ננסה לעזור לכם להבין האם ניתן לבנות אתר במחיר זול?

האם כדאי לי לבנות אתר בזול?

לפי הכותרת אתם כבר בטח מבינים שניתן לבנות אתר אינטרנטי במחיר זול. כיום ישנם אלפי חברות בניית אתרים וטווח המחירים כלכך גדול בין החברות הגדולות לבין עצמאיים. אז מה בעצם גורם להבדלים הללו, מה היתרונות והחסרונות.

ההבדל בין אתר זול למחיר רגיל

  • על זול משלמים ביוקר – המשפט הזה כנראה נכון גם בתחום בניית אתרים. זאת משום שפעמים רבות אנו נתקלים ב"חאפרים" שגובים סכום נמוך על בניית אתר ובסופו של דבר אנו נדרשים לבנות את אותו האתר מחדש.
  • אתר במחיר רגיל ברוב המקרים יכלול מספר דברים:
  1. מעצבת
  2. רספונסיביות
  3. קוד תקין
  4. התאמה אישית
  • אתר זול נבנה בדרך כלל על בסיס תבנית מוכנה מראש.

יתרונות וחסרונות בבניית אתר אינטרנטי זול

  1. כמו שציינו בסעיף הקודם, אתר זול יהיה מבוסס תבנית. זה לא בהכרח חיסרון משום שבתבנית אתה מודע למה אתה מקבל מבחינת עיצוב ומבנה האתר. במידה והלקוח אוהב את התבנית הוא מקבל בדיוק את מה שהוא מצפה לו. כמו כן, ישנם תבניות אשר הושקעו בהן עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים בפיתוחן ולכן אנו נקבל מוצר מוגמר ברמה גבוה.
  2. בניית אתר על בסיס תבנית זה אכן יתרון בחלק גדול מן המקרים, אך זה עלול להוות גם חיסרון. החיסרון הגדול ביותר בביסוס האתר על תבנית מוכנה מראש הוא כמובן נושא ה"התאמה האישית" בתבנית, כמות השינויים שאנו מבצעים הינו קטן יחסית לאתר מותאם אישית. לכן, כנראה שנוכל להיתקל באתרים זהים לאתר שלנו.

 

לסיכום, אתר זול יכול להיות פרקטי במידה ומדובר על אתר אינטרנט תדמיתי אשר אינו דורש שינויי עיצוב מהותיים. לעומת זאת, אתר במחיר רגיל מתאים לעסקים אשר רוצים לייחד ולהתאים אישית את העיצוב ואת הפונקציונאליות של אתר האינטרנט.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *