מערכת CMS וקידום אתרים

במידה ויש לכם כבר אתר אינטרנט ואתם מעוניינים לקדמו במנועי החיפוש, אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לעשות במידה ואתם מחליטים לפנות לחברת SEO, יהיה להעביר לבדיקה את מערכת הניהול לצורך אישורה, שאכן מתאימה לביצוע קידום אתרים.

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h2" title="אז אילו אלמנטים הינם חובה?"/]

  • שינוי כותרת האתר: כותרת האתר הינה אחד הדברים שחייבים לשנות כשמבצעים SEO  באתר. למרות שלחלק מהאנשים זה נשמע כברירת מחדל, קיימות עדיין מערכות ניהול שאינן תומכות בשינוי זה.
  • שינוי תגיות הMETA  באתר: תגיות ה- META   נוצרו לצרכים רבים. אך המוכרות והשימושיות ביותר הינן Meta Description ו- Meta Keywords. יש כאלו שיגידו שאין חייבים להשתמש בהן, שהן אינן תורמות לSEO, אך יחד עם זאת, מומלץ להשתמש בהן לצורך קידום האתר.
  • הוספת עמודים לאתר: אם גם סעיף זה נראה כמו משהו שהוא ברור מאליו, ידוע כבר כשמדובר על מערכות ניהול תוכן, הכל אפשרי. הבעיה מתחילה כשבונים אך ורק תפריט יחיד אנכי שבדרך כלל מוגבל למספר מסוים של כפתורים ולכן נוצרת בעיה להוסיף עמודים חדשים
  •  כתבן מסוג Wysiwyg – כתבן זה מאפשר עריכה נוחה של עמודי האתר. למי מכן שאינו מכיר את המושג, כתבן המאפשר עריכה של העמוד בצורה ויזואלית ולאחר מכן, מכין את ה-HTML  לפי עיצוב זה.
  • Friendly URL's – כתובות ידידותיות, המאפשרות כתובת מקוצרת בשדה ה-URL  של העמודים.

כמובן שישנן אלמנטים נוספים ומתקדמים יותר כגון: schema, open graph  ועוד. אך מדובר כאן על אלמנטי הבסיס שבלעדיהן לא אידיאלי לבצע SEO לאתר אינטרנט.

במידה ומערכת הניהול שלכם אינה תומכת באחד מהאלמנטים, כדאי לבצע עדכון לאתר או לבנות אתר חדש אשר בעזרתו תוכלו לקדם את אתרכם בצורה הטובה ביותר.

מעוניינים באתר חדש או בשדרוג לאתר הקיים? פנו אלינו עוד היום!

בהצלחה!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *