אפשרויות תשלום בחנות וירטואלית

האם החלטתם להקים חנות וירטואלית באינטרנט? האם אתם כבר בעלים גאים של חנות שכזאת? אתם כבר בדרך הנכונה להצלחה! כמובן שלבנות חנות וירטואלית זה לא מספיק. כיום, אנו חיים בעולם תחרותי שבו כמעט לכל עסק קיימת חנות אינטרנט אשר מספקת שירותי קנייה ומכירת מוצרים דרך אתר האינטרנט שלהם.

ישנם מספר שאלות שכל בעל אתר מסחר אלקטרוני שואל את עצמו, והשאלה הגדולה מכל היא אילו פתרונות תשלום לספק ללקוחות שלנו? התשובה לשאלה זו מתאימה כמובן למספר פרמטרים כגון תקציב העסק, כוח אדם, ואמצעים טכנולוגים העומדים לרשותכם.

  • אפשרויות פעולה באתרי מסחר:          
  • סליקה באמצעות כרטיס אשראי
  • סליקה באמצעות פייפאל
  • תשלום באמצעות צ'ק
  • תשלום טלפוני
  • השארת פרטים בלבד

חסרונות סליקה באמצעות כרטיס אשראי

סליקה באמצעות כרטיס אשראי הינה הנוחה ביותר. באמצעות סריקה זאת, תוכלו להיות בטוחים שהתשלום מגיע אליכם בזמן והלקוח יכול לבצע את הרכישה מתחילתה ועד סופה באמצעות מערכת תשלומים נוחה ויעילה. כמובן כמו בכל דבר, גם כאן יש חסרונות. אחד החסרונות הגדולים ביותר הוא בעניין אבטחה. כדי להגיע לרמת אבטחה גבוה באתרכם, תצטרכו להיפרד מאלפי עד עשרות אלפי שקלים כדי שאתרכם יהיה מאובטח מספיק כדי לקבל אישור מחברות האשראי ולאפשר סליקה באתרכם. כמו כן, ישנה אפשרות נוספת של סליקה חיצונית באתרים המיועדים לסליקה תמורת עמלה מסוימת מסכום הרכישה.

התרונות וחסרונות בתשלום פאיי פאל

פייפאל הינו אחד משירותי התשלום הטובים והאמינים ביותר כיום לביצוע רכישות מקוונות ברשת האינטרנט. באמצעותו תוכלו ליהנות משתילת קוד פשוט ונוח לביצוע התשלום באתרכם, ללא מאמץ מיוחד. החיסרונות בתשלום בפייפאל הם:

  1. לא לכולם יש חשבון פייפאל
  2. העמלות שחברת פייפאל דורשים הינם גבוהות במיוחד

תשלום בעזרת צ'ק

כולנו מבינים את הבעיות הקיימות בתשלום באמצעות צ'ק. לא תמיד יש כיסוי ולא תמיד אנו יכולים לסמוך על אנשים שאנו לא מכירים שלצ'ק יהיה כיסוי, אלא רק לאחר שנלך לבנק  ונפקיד את הצ'ק. לכן, אין אנו מסוגלים לסמוך בעיניים עצומות על צ'ק שאנו מקבלים.

תשלום טלפוני

כיום, ישנם חברות רבות המספקות אפשרות תשלום באמצעות הטלפון. שירות זה מאוד נוח, אמין ומהיר. לכן, עם הזמן, כנראה שנראה את סוג זה של תשלום הופך לשכיח יותר ויותר עם הזמן. החסרונות בתשלום מסוג זה הוא שעדיין לא כל הגולשים שלך מכירים את סוג התשלום הנ"ל ולכן לא תמיד ישתמשו בשירות זה.

השארת פרטים

אחת השיטות הנפוצות ביותר בעת סיום רכישה הינו השראת פרטי הקשר של הלקוח, והצגת הודעה שנחזור אליו טלפונית לביצוע הרכישה. אפשרות זו הינה נוחה ביותר מבחינת אבטחה, אך החיסרון הגדול ביותר הוא שלפעמים הלקוחות שלנו פשוט ימשיכו לאתרים מתחרים לשם קבלת הצעות מחיר נוספות.

לסיכום, ההמלצה הינה לאפשר ללקוח כמה שיותר שיטות תשלום חלופיות ושיבחר בנוחה לו ביותר! כתבו לנו איזו אפשרות אתם מעדיפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *