הכלים שאתם חייבים לשים באתר האינטרנט שלכם!

לאחר שהקמנו את אתר האינטרנט שלנו, אנחנו חייבים לחשוב על המטרות הבאות שלנו שהם קידום האתר, שיווק האתר וכמובן הפיכתו לאתר הטוב ביותר לגולשים שלנו, כזה שמנועי החיפוש יאהבו וכמובן אחד שאנחנו נאהב. לשם צורך זה, קיימים מספר כלים אשר יכולים לעזור לכם להגשים את המטרות שהצבתם לעצמיכם.

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="גוגל אנאליטיקס –  Google Analytics"/]

אחד הכלים הפופולאריים ביותר בעולם לניתוחים סטטיסטים הוא "גוגל אנאליטיקס" בעזרת כלי זה, תוכלו לקבל ניתוחים סטטיסטיים מדויקים שיוכלו לעזור לכם לשפר את האתר.

  • ניתוח תנועת הגולשים – מאיפה הם הגיעו, באיזה עמוד באתר שלנו הגולשים נחתו, מה הזמן שהייה שלהם באתר שלנו וכמובן מאיזה עמודים הם יוצאים מהר.
  • ניתוח גיאוגרפי – מאיפה הגולשים שלנו מגיעים, איזה שפה הם מדברים, מאיזה עיר, מאיזו מדינה.
  • ניתוח טכנולוגי – האם הגולשים שלנו לרוב נכנסים ממחשב בייתי? מטאבלט? מהטלפון הנייד שלהם? כלי זה יוכל לעזור לכם לבחון האם עיצוב האתר שלכם מותאם לכל האמצעיים שבעזרתם הגולשים יכולים להגיע אליכם.
  • ניתוח תוכן – איזה תוכן הכי מעניין את הגולשים שלנו, כמה זמן הם קוראים כל עמוד באתר שלנו, לאן הם ממשיכים אחרי שנחתו על דף מסוים ועוד.

ניתן לראות שבעזרת גוגל אנאליטיקס ניתן לספק תשובות רבות ופתרונות לבעיות שעלולות לצוץ אם זה בגלל תוכן שאינו איכותי, אתר שאינו תומך בגלישה דרך דפדפנים או רזולוציות שונות, דרך מכשירים שונים ועוד. כך תוכלו לבחון ולתקן. כלי זה הינו מוגדר חובה בכל אתר אינטרנט.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="וובמאסטר טולס – Webmaster Tools"/]

כלי פופולארי נוסף מבית היוצר של גוגל הוא הכלי ניתוח אתרים, בעזרת כלי זה תוכלו להוציא נתונים רבים על תקינותו של אתר האינטרנט שלכם. כגון:

  • ניתוח שגיאות סריקה באתר  – האם ישנם עמודים שבורים באתר, קישורים שבורים, דפים שנעלמו ועוד
  • בדיקת קישורים חיצוניים לאתר שלך – רשימת הקישורים שמפנים לאתר שלך לפי עמוד, מילת מפתח, אתר מפנה ועוד
  • בדיקת צפיפות מילות מפתח
  • הוספת מפת אתר
  • סטטוס אינדוקס
  • ועוד

בהצלחה!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *