ניקוי מוניטין בגוגל

גיליתם שמכפישים את שמכם? מצאתם אתרים עם פרסום שלילי לעסק שלכם? גם אתם זקוקים לניקוי מוניטין!

לפעמים, מספיק שקיימת ביקורת אחת רעה שיכולה להרוס את המוניטין הטוב שלנו שעמלנו שנים להשיגו. לכן, אנו בלנה, בנייה ועיצוב אתרים מספקים שירות ניקוי שם, אשר מטרתו להוריד בדירוג את התוצאות "הרעות" שמופיעות כשמקישים את שמנו הפרטי, או את שם העסק שלנו.

איך זה קורה?

  • משפט – לפעמים מספיק שנשפטנו על דבר עבירה כלשהו, או על סכסוך שמגיע לבית משפט, והפלא ופלא, מספר ימים לאחר מכן כשנחפש את שמנו או את שם העסק, נראה את כל הפסיקה של בית המשפט ברשת האינטרנט במספר רב של אתרים.
  • המתחרים שלנו – פעמים רבות בעלי עסקים מתנהגים בצורה לא נאותה ומכפישים עסקים אחרים על גבי רשת האינטרנט. לפעמים זה בעילום שם או בשם בדוי ולכן, בעל העסק מוצא עצמו בחוסר יכולת להתגונן נגד הפרסומים הרעים שיכולים להיות גם שקריים.
  • לקוחות – חוות דעת זה דבר מעולה. אך לעיתים רבות אנו עלולים לגלות שלקוח שלא הגענו איתו לעמק השווה, מנסה להכפיש את שמנו בכל מקום אפשרי.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנו בלנה, בנייה ועיצוב אתרים מתמחים בניקוי מוניטין ברשת האינטרנט. עם ניסיון של שנים רבות בקידום אתרים, למדנו לספק תוצאות מעולות בזמן קצר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא לבד במערכה ויש מה לעשות עם הפרסום הרע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *