זה כבר ידוע לכולם שאתר אינטרנט אינו שווה יותר מידי אם אף אחד לא רואה אותו. ולכן כיום חברות בניית אתרים שמים דגש רב להתאימו ולהפכו לגוגל פריינדלי. לכן, כשאנו בונים אתר אינטרנט אנחנו חייבים לשים דגש על קידום האתר ולהשתמש בהנחיות לבניית אתר של גוגל.
אז איזה דגשים חייבים לשים?
- הקפידו להשתמש ב- Title ייחודי לכל עמוד לפי מילת המפתח שאתם רוצים לקדם
- השתמשו ב- Meta Description ייחודי לכל עמוד
- למרות שישנם ויכוחים רבים אם צריך או לא – שימו תגית Keyword עם לפחות מילת מפתח אחת (השתדלו לא להספים ולשים יותר מידי מילות מפתח)
- תוכן – רשמו תוכן ייחודי לאתר. שימו לב לא להשתמש בתוכן כפול, משוכפל. כמו כן, הקפידו לרשום תוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולשים שלכם
- תמונות – הקפידו לשים תמונות המייצגות את מילת המפתח שברצונכם לקדם. כמו כן, מומלץ להשתמש בתגיות כגון: Title, alt כדי לתאר את התמונות שלכם
- מהירות טעינת אתר – כשאתם בונים אתר אינטרנט, השתדלו להפוך אותו למהיר כמה שניתן. זה אומר לשים תמונות מכווצות, קוד נקי, שימוש ב- CSS חיצוני, קבצי Js חיצוניים וכל מה שתוכלו לעשות כדי שאתר האינטרנט שלכם יעלה כמה שיותר מהר עבור הגולשים שלכם
- כותרות H – השתמשו בכותרות באתר שלכם. השתדלו להשתמש בכותרות לפי היררכיה תקינה
- היררכיית האתר – כשאתם בונים אתר, השתדלו לבנות את התפריט לפי היררכיה מתאימה אשר תעזור הן לגולשים לנווט בצורה תקינה והן לגוגל להבין את ההיררכיה לפי קטגוריות ראשיות, תתי קטגוריות, קטגוריות משניות, מוצרים וכו"….
- קישורים פנימיים – אלו יכולים לעזור לכם לעזור לגוגל לכוון את מילת המפתח לפי העמוד שאתם מעוניינים לדרג לפי חשיבותו – לדוגמה: במידה ואתם בונים אתר שמדבר על פרחים, אך יש לכם מספר עמודים שמדברים על פרחים. כדי לעזור לגוגל לדרג את העמוד שאתם מעוניינים, הוציאו מספר קישורים פנימיים לעמוד המבוקש. כך גוגל ידע שזה העמוד הרלוונטי ביותר למילת המפתח הנ"ל.
בהצלחה!