ניקיון פסח לאתר האינטרנט שלנו

חג הפסח זה תקופה מצוינת לעשות ניקיונות בחיים שלנו. אם זה בבית שלנו, בחצר, במסמכים, במחשב, בנייד ועכשיו גם באתר האינטרנט שלנו! האתר שלנו עובר במהלך השנים גלגולים רבים ותכנים רבים שכנראה כבר אינם רלוונטיים יותר להיום. כמו כן, בעקבות העדכונים הרבים של גוגל, לפעמים אנו חייבים להתאים את עצמנו להנחיות האיכות ולדאוג לשנות את האתר.

תוכן לא איכותי…….. זה חמץ!

הדבר הראשון שאנו חייבים לבדוק באתר שלנו הוא "האם יש לנו תוכן שאינו איכותי ורלוונטי לגולשים שלנו באתר"? אז בטח עכשיו אתם שואלים את עצמיכם, מהו תוכן איכותי? וכיצד ניתן להחליט האם להשאירו או לחלופין להסירו מהאתר שלנו?

  • אל תעבדו על הגולש!  – אם פתחתם עמוד בנושא מסוים, אל תעשו זאת רק לצורכי קידום האתר
  • ספקו לגולשים ערך מוסף לעומת המתחרים שלכם – בדקו כיצד לספק את התוכן הטוב ביותר שלדעתכם הגולשים שלכם מחפשים
  • תוכן משוכפל – אם עמוד שחשוב לכם מופיע בכמה גרסאות באתר שלכם תחת URL's שונים, הגיע הזמן לתקן זאת. תוכן משוכפל באתר לרוב עלול להזיק לכם
  • מבנה התוכן של האתר – במידה ויצרתם את מבנה העמוד ללא התייחסות לכותרות, כותרות משנה, הדגשות, פיסוק  ועוד, הגיע הזמן לסדר זאת וליצור עמוד שיהיה קריא יותר לגולש וכמובן מובן יותר מבחינת מבנה, פיסוק והבנה.
  • אופטימיזציית יתר – אחד מהדברים החשובים ביותר כיום בעולם קידום האתר הינו אופטימזציית יתר של עמוד. במידה ויש לכם פעמים רבות מידי את מילת המפתח שאתם מקדמים, כותרת מדויקת, title מדויק ועוד אלמנטים המצביעים על אופטימיזציית יתר, הגיע הזמן לסדר זאת!

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *