עתיד אתרי האינטרנט בשנת 2013

התחזיות טעו, סוף העולם עדיין לא הגיע, ולכן גם בשנת 2013 אנו צריכים להתאים את אתרי האינטרנט שלנו לפי הסטנדרטים החדשים ביותר והאיכותיים ביותר אשר יוכלו לסמל לגולשים שלנו על כך שהאתר שהם נמצאים בו הינו דינמי ומתעדכן לפי הטרנדיים החדשים והאיכותיים ביותר בעולם האינטרנט שמתעדכן לנו כל כך מהר.

ב2013 הגודל הוא חשוב!

החל מסוף 2012 ועד רגע כתיבת פוסט זה, ניתן לראות שרוב האתרים הגדילו בצורה דרסטית את כל האלמנטים באתר שלהם. זה מתבטא החל מתמונות גדולות יותר, כותרות, טקסטים, כפתורי ניווט ועוד. מצב זה התרחש עקב מעבר הרגלי הגלישה שלנו ממחשבים ניידים לטאבלטים, סמארטפונים ובעצם בכל מכשירי האלקטרוניקה החדישים שנהפכו להיות חלק מחיינו.

השימוש במכשירים אלו דורש מאתנו בוני האתרים להציג את חווית השימוש הטובה ביותר לגולשים שלנו. לכן, אין זה מן הנמנע שנעזור להם להתמצא באתר שלנו בעזרת הגדלה של האלמנטים שאנו רוצים שהם ישתמשו בהם.

דף נחיתה או אתר נחיתה?

כיום כל עמוד באתר האינטרנט שלנו חייב להיראות כמו עמוד נחיתה. אם זה אומר סלייד שואו בכל עמוד או תמונה גדולה ואפילו צור קשר המכוון לעמוד שבו הגולש שלנו נמצא. אפקט נוסף שניתן לראות הינו שבעמוד הבית, התפריט והסלייד ­שואו תופסים את כל העמוד שהגולש רואה כשהוא נכנס לאתר. כמובן שזה לא הדבר היחיד שיש לנו בעמוד…..

ב2013 – אנחנו גוללים יותר

שימוש בעמוד ארוך זה כבר לא בגדר המלצה, כיום השימוש בעמוד בית ארוך הוא נפוץ ביותר בקרב בוני אתרים. אולי זה בגלל השימוש בסמארטפונים או עקב הרגלי הגלישה המשודרגים כיום, עמוד בית ארוך הוא לגיטימי ואף מרשים.

האתר שלנו חייב להתאים לגודלי מסך שונים!

אם בעבר התלבטנו האם לבנות את האתר ברזולוציה של 1024 או אולי נמוכה או גבוהה יותר, כיום אתרי האינטרנט נבנים בטכנולוגיית responsive. זה אומר שהאלמנטים באתר מתאימים עצמם לפי גודל המכשיר שאנו גולשים דרכו. כך נוכל להתאים את האתר בקלות למכשירי הסלולר, הטאבלטים ועוד.

שימוש ב- HTML5

כיום ניתן לראות שהשימוש ב-HTML5 הולך וגדל בכל יום ביומו. אם בעבר נאלצנו להשתמש ב- FLASH, כיום ניתן לראות שימוש הולך וגובר בתחליף הטוב ביותר, ב-HTML5 המעבר לטכנולוגיה זאת, עוזר לנו לעצב בעזרת אלמנטים שעד כה לא יכולנו להשתמש בהם, כל זאת עם האופציה להיות ידידותיים עבור מנועי החיפוש של גוגל.

נתקלתם באתרי אינטרנט מגניבים במיוחד? יש לכם טיפים נוספים? אתם מוזמנים לרשום לנו בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *