בניית אתר קטלוג

עולם הקניות השתנה ב180 מעלות בשנים האחרונות והפך ליותר ויותר וירטואלי ופחות מסורתי. אם בעבר היינו מבקרים באזורי מסחר ובקניונים בכדי לרכוש מוצרים, כיום אנו עושים זאת מהבית, מהספה ואפילו ממיטתנו באמצעות המחשב, הסמארטפון או הטאבלט.

אנו רואים צמיחה חדה בדרך שבה אנשים רוכשים מוצרי צריכה דרך האינטרנט. זה קורה בעיקר בעקבות כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו, שיפור בתשתיות האינטרנט ותחושת הביטחון של הלקוחות שמאמינים שכספם מוגן ומרגישים ביטחון מלא בביצוע רכישות מקוונות.

בניית אתר קטלוג
בניית אתר קטלוג

בניית אתר קטלוג עם לנה בניית אתרים

אנו מספקים אתרי קטלוג מתקדמים שיעזרו לכם לשדרג את העסק שלכם. אתרי הקטלוג שלנו מאפשרים את כל הפונקציות של חנות וירטואלית רק ללא אופציית הסליקה. כולל סינונים מתקדמים, בחירת ואריאציות, התאמות אישיות, מודולים ייחודיים ואין סוף שדרוגים.

אם אתם מעוניינים להקים אתר קטלוג הגעתם למקום הנכון!

פנו אלינו ונקים לכם את האתר המושלם לעסק שלכם.

אז מה זה בעצם אתר קטלוג ובמה הוא שונה מחנות וירטואלית?

אתר קטלוגי הוא אתר זהה לחנות וירטואלית חוץ משינוי אחד קטן. לא ניתן לבצע באתר זה את הרכישה עצמה – כוונת המשורר היא שאין סליקת אשראי, פייפאל או שאר חיות ולא ניתן לסיים את הרכישה. ניתן רק להתרשם ממבחר המוצרים של העסק.

אז למה זה טוב ולמה לא כדאי להקים כבר חנות וירטואלית?

ישנם סיבות רבות ומגוונות בהקמת אתר קטלוג ולא חנות וירטואלית.

  1. אי מוכנות לוגיסטית – ישנם עסקים רבים שעדיין אינם מוכנים לוגיסטית לכל נושא האון-ליין אבל כן רוצים לעשו שינוי. חנות וירטואלית מחייבת את הלקוח להיות בהאזנה ולהתייחס לכל רכישה, לכל נושא הסליקה ולתת מענה מיידי ללקוחות שמבצעים הזמנות דרך האתר. כשמדובר על אתר קטלוג בעל העסק מרוויח מאין "ראש שקט" בנושא זה ונהנה יותר מטלפונים ופניות בצור בקשר שאת האתר.
  2. מכירה סיטונאית – במידה ותמחור המוצרים משתנה לפי כמות, קשה להגיע לפתרון מושלם בחנות וירטואלית. מחירי המוצרים בסיטונאות צריכים להשתנות לפי פרמטר מסויים שבעל העסק משייך לכל לקוח. זה אומר שלקוחות מזדמנים שרוצים להזמין כמות לא יקבלו את המחיר הטוב ביותר שהם יכולים.
  3. שדרוג – במידה והקמתם אתר קטלוג ואתם מעוניינים לשדרגו לחנות וירטואלית אל תדאגו! כיום ניתן בקלות לשדרג את האתר ולהוסיף לו אופציית סליקה ובכך להפכו לחנות וירטואלית מלאה.

הבדלים נוספים ששווה לציין: חובה לשים בחנות וירטואלית תנאי שימוש, החזרים, אבטחה חמורה יותר לאתר, מסופון אשראי, תנאי משלוח ועוד.

יתרונות הקמת אתר קטלוג בוורדפרס

  1. וורדפרס היא מערכת הבנויה בקוד פתוח – זה כבר יתרונות עצום בפני עצמו.
  2. שדרוגים בלחיצת כפתור – וורדפרס מאפשרת הוספת שדרוגים, מודולים ואינטגרציות רבות בלחיצת כפתור. זה מתאפשר הודות לאזור התוספים במערכת המאפשרים חיפוש או התקנה מהמחשב הביתי את התוספים הדרושים.
  3. הפיכת האתר לחנות וירטואלית – בתבניות רבות בוורדפרס קיימת אופציה המאפשרת הפעלה והשבתה של אופציית חנות הקטלוג. כך תוכלו ללא מאמץ או תשלומים מיותרים לשנות את האתר מקטלוגי לחנות.
  4. כיום קיימות מערכות רבות המאפשרות הקמת אתרי אינטרנט ובעיקר חנויות וירטואליות ואתרי קטלוג. מערכות אלו יהיו בדרך כלל יקרות יותר ומסובכות יותר מאשר הקמת האתר בוורדפרס. זאת משום שכיום וורדפרס הינה המערכת הפופולארית ביותר בעולם להקמת אתרים.

פנו אלינו עוד היום להקמת אתר קטלוג לעסק.

לנה בניית אתרים ופתרונות אינטרנט.