בניית אתרים ליצרנים

בניית אתר סילונית

יצרן, בעל מפעל, רוצה להשיג לקוחות חדשים לעסק שלך? הגעת למקום הנכון! זה לא משנה אם אתה מוכר לספקים או ללקוח הסופי. אתה פשוט חייב לבנות אתר אינטרנטי. אנו בלנה בניית אתרים מומחים בהקמת אתרים ליצרנים, מפעלים גדולים/בינוניים וקטנים ועוד. המשיכו לקרוא ותראו מדוע אתר אינטרנט הוא הכרחי ליצרנים.

אז למה חשוב לשים לב כשמקימים אתר ליצרנים?

  • קהל יעד ברור – הדגישו את קהל היעד שלכם, במידה ואתם מעוניינים למכור רק בסיטונאות או רק לחנויות הדגישו באתר שאתם לא מוכרים ללקוחות פרטיים. לחלופין, במידה ואתם מוכרים גם ללקוחות פרטיים תוכלו להדגיש זאת גם באתר ולספק להם אזור אישי משלהם או מחירים לפי כמות.
  • מיוצר בישראל – כיום יותר מתמיד, ישראלים מחפשים ורוצים לקנות מוצר שמיוצר בארץ. אם זה מתוך תחושת גאווה או מתוך רצון לעודד כלכלה ישראלית חזקה ואיתנה. הדגישו באתר האינטרנט שלכם שאתם מייצרים בישראל.
  • אודות העסק מקיף וברור – הלקוחות שלכם רוצים לדעת יותר עליכם. אודות מקיף עוזר ללקוח להתחבר לעסק וכך להבין מדוע כדאי לו לרכוש דווקא מכם. תוכלו לרשום בצורה מפורטת עליכם ועל טיב המוצרים.
  • תמונות – אין כמו תמונות כדי להעביר את המסרים שאתם מעוניינים ללקוחות. אם זה תמונות של העסק או המפעל, המשרדים, וכמובן את תמונות המוצרים. תמונות איכותיות וטובות יעזרו לכם למכור ולהגדיל את היקף המכירות בצורה ניכרת.

בנייית אתרים זה רק עם לנה

אנו מומחים בהקמת אתרים ליצרנים. איתנו תקבלו עיצוב מרהיב לאתר, כזה שיתאים בדיוק לרוח העסק ולכל מה שהלקוחות שלכם ירצו לראות כשהם מחפשים את העסק שלכם. לדוגמא, המוצרים שאתם מייצרים כולל מפרטים מלאים, תיאור מפורט של העסק, טפסי הצעת מחיר, תמחורים או כל דבר שתרצו להעביר ללקוחות שלכם.

רוצים להקים אתר לעסק? 

פנו אלינו עכשיו!