קידום מקצועי

בישראל ישנם חברות רבות המספקות שירותי קידום, אבל הריי גוגל זה מנוע חינמי! דבר זה גורם לבעלי אתרים לשאול את עצמם, מדוע אנחנו צריכים לשלם על קידום האתר שלנו? הריי זה תהליך שניתן לעשות לבד והכי חשוב, בחינם!

למה צריך לשים לב?

  • בכל יום גוגל משנים מספר אלגורמטים במנוע החיפוש
  • באינטרנט תמצאו חומר רב בנושא, אך האם הוא עדכני ורלוונטי להיום?
  • קידום אתרים “לבן” לוקח זמן וסבלנות
  • הכי חשוב לדעת “מה אסור לעשות
  • חייבים להתעדכן בנוגע לשינויים באלגוריטם על בסיס יומיומי!

כמו כל תחום, גם כאן, זה  דורש התמקצעות בתחום וידע מה לעשות, מתי לעשות והכי חשוב, איך לעשות. הריי באינטרנט תוכלו לקרוא המון פיסות מידע הנוגעות לקידום, אך התפקיד של מקדם אתרים הוא לקחת את כל המידע הזה וליישמו על אתר האינטרנט.

כל אתר והקידום שלו

כיום אנו יכולים למצוא מגוון רחב של אתרים כגון: אתרי תדמית, אתרי  E-Commerce, בלוגים, פורומים ועוד. גם כאן, קידום כל אחד מסוגי אתרים אלו דורש טקטיקה שונה של קידום. כאשר מתחילים בקידום אתר, חייבים לאפיין את סוג המערכת ולפי כך, לתכנן את אסטרטגיית הקידום על סוג האתר.

קידום מקצועי = קידום “לבן”

כשאנו לוקחים איש מקצוע, אנו דורשים ממנו לספק לנו את התוצאות הטובות ביותר. אך, באותו הזמן אנו גם מבקשים שהכל יעשה במסגרת הכללים והחוקים שגוגל מכתיבים לנו. זה נכון שלא תמיד יש לכם את הידע הנדרש וההבנה מהו “קידום אתרים לבן”, אך בדיוק בגלל זה אנו חייבים לדרוש בזמן חתימת חוזה הקידום, על כך שהחברה לא תשתמש בשיטות קידום פסולות.

אז איך תדעו ממה להיזהר?

  • היזהרו מחברות המציעות לכם שימוש בתוכנות להפצצת קישורים
  • הימנעו מעבודה עם חברות קידום המחליפות את האתר שלהם בתדירות רבה
  • היזהרו כשמישהו מציע לכם קידום תוך חודש
  • היזהרו ממקדמי אתרים המציעים לכם קידום במילות מפתח כמו “בצפון, בדרום, במרכז, במערב”  – לביטויים אלו, אין חיפושים לרוב מי שמחפש אותם אלו רק מקדמי אתרים!
  • בעת חתימת החוזה, שימו לב האם ישנו סעיף הנוגע לתמונות שמקדם האתר שותל באתרכם. האם הוא לוקח אחריות במידה של הפרת זכויות יוצרים.
  • יש להיזהר מהבטחות שנשמעות טוב מדי מכדי להיות אמיתיות.

לסיכום, ישנם המון חברות קידום איכותיות שיוכלו לספק לכם בכל מקרה של בעיה, פתרונות אמיתיים. שימו לב שישנם מקדמי אתרים רבים לא מקצועיים שמבטיחים לכם המון, אבל בסופו של דבר, יספקו לכם מעט מאוד תועלת.

לכן, בסגירה של עסקת קידום, שימו לב לחוזה ולאותיות הקטנות. זה יכול לעזור לכם מלהיכנס לעסקה שאתם לא רוצים להיות בה.