בניית אתר לעסק – חובה או המלצה?

אחד הדברים שכל בעל עסק מבין, זה שהעסק שלנו דורש מאתנו הוצאות רבות. לכן, לרוב אנו מנסים לחסוך היכן שניתן בעלויות הרבות שלנו. אחד הלבטים הגדולים ביותר שיש לכל עסק, ובמיוחד לכזה שבראשית דרכו הוא "האם בניית את לעסק הינה בגדר המלצה או אולי חובה".

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline=" h2" title="כדי לענות על שאלה זאת נצטרך להבין מה כרוך בבניית האתר:"/]

  • עולה עולה לנו, כמה זה עולה לנו – אתר אינטרנט הוא הוצאה. גם במידה ואתם יודעים לבנות את אתר האינטרנט שלכם לבדכם, עדיין ישנם מספר הוצאות שתצטרכו להוציא כדי להקים את החלום למציאות. הוצאות האתר הראשוניות אמנם קטנות, אבל עדיין חייבים להתחשב גם בהם:
  1. 1.      דומיין(שם מתחם) – השם שנבחר בתור דרך הגישה לאתר שלנו
  2. 2.      אחסון – המקום שבו קבצי האתר יאוחסנו ברשת
  3. 3.      עיצוב – עיצוב האתר על ידי גרפיקאי
  4. 4.      תמונות – צילום או רכישת תמונות לשימוש באתר
  5. 5.      הוצאות קטנות אך רבות שעלולות לצוץ בדרך.
  • הזמן שלנו הוא יקר אך הכרחי – זה לא משנה אם תשלמו למישהו שיעשה לכם את כל העבודה. עדיין, אתר אינטרנט ידרוש מכם זמן….. וכנראה שלא מעט!  הרי אתם היחידים שיודעים בדיוק את החזון של העסק שלכם. לכן, בשלב הקמת האתר מומלץ שתהיו מעורבים בקבלת ההחלטות לגבי כיצד האתר יראה, למי הוא יפנה, אילו תכנים יופיעו בו ועוד.
  • ניהול ותחזוקת האתר – האתר שלנו דורש מאתנו לדאוג לתחזוקתו על בסיס חודשי, שבועי, יומי ואפילו כל שעה, תלוי בטראפיק ובהיקף הפניות שאנו מקבלים מהאתר שלנו. לכן, אתר האינטרנט דורש מאתנו לטפל בלקוחות אשר מגיעים ממנו ומשאירים לנו הודעות בתיבת הצור קשר, במייל או אפילו באלו שמתקשרים וזקוקים לתמיכה או הדרכה באתר שלנו. לכן, גם כאן נדרש כוח אדם שיוכל לעמוד בעומס הפניות המתקבלות מהאתר.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="אז למה כיום אתר אינטרנט הוא חובה?"/]

כיום כמעט ולא תמצאו בתי עסק שאין להם אתר אינטרנט. זה משום שאנו חיים בתקופה בה התחרות רבה. עסק מצליח הינו עסק המספק ללקוחותיו ערך נוסף על פני מתחריו. לכן, אתר אינטרנט מספק במידה רבה את היוקרה והאיכות שהעסק צריך. כמו כן, אתר האינטרנט יכול לעזור לכם לגייס לקוחות חדשים, לעדכן לקוחות קיימים ולשמור עם כולם על קשר שוטף.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *