בניית אתר וורדפרס בזול

כולנו מכירים את המשפט "מה שבא בזול עולה ביוקר" אך האם כלל זה תופס גם על נושא בניית אתרים? כידוע, כיום ישנם מאות חברות המציגות עצמם כחברות לבניית אתרים. אפקט זה תורם רבות להוזלת מחירי האתרים אך לא תמיד כל החברות באמת יכולות לספק את המוצר האידיאלי עבורכם. כמו כן, פעמים רבות לקוחות שבונים אתר אינטרנט מבינים בסוף התהליך שהאתר לא תרם להם ערך מוסף לעסק. לפעמים זה בגלל שהאתר לא שיקף את צורכי העסק והכי חשוב את צרכי קהל היעד שלהם. בניית אתר אינטרנט בזול עלול לעלות לנו בסופו של דבר ביוקר

חשיבה על קהל היעד שלנו

כשאתם רוכשים דירה, אתם בטוחים שהקבלן בנה אותה תוך תכנון מקיף והשתמש בכל התקנים המחמירים ביותר לפני שהוא הניח את האבן הראשונה בבניין. הליך זה נקרא איפיון ותכנון. גם כשמדובר על בניית אתרים ההליך צריך להיות זהה. אמנם אין סכנת חיים בבניית אתר, אך תכנון לקוי או חוסר תכנון בכלל יוביל לדרך של כישלון. אתר אינטרנט טוב נבנה קודם כל לצרכי הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים שלו. לכן התהליך הראשון שאותו צריך לבצע הוא איפיון האתר. הליך האפיון נועד ליצור חווית גלישה מקיפה מבחינת התכנים והן מבחינת נוחות השימוש עבור הלקוחות והגולשים באתרכם. איפיון האתר יחל בכך שהלקוח יעביר לבונה האתר את כל מה שהוא רוצה להעביר ללקוחות החדשים והפוטנציאליים שלו. בונה האתרים ייקח את כל המידע ויכין על פיו איפיון מלא לאתר האינטרנט שלכם. בניית אתר זול בדרך כלל לא יכלול את הליך האיפיון. זה יגרום לכך שהאתר לא יבנה מלכתחילה בצורה מקיפה

בניית אתר אינטרנט זול בעזרת תבנית

לא תמיד ללקוחות יש תקציב גבוה לבניית אתר יקר. אך תבניות יכולות לעזור לנו לבנות את האתר בזול מבלי לפגוע באיכות שלו. תבניות וורדפרס הם בעצם עיצובים מוכנים שחברות פיתוח הקימו מראש. כמובן שיש תבניות טובות יותר ופחות, לכן גם בתבניות צריך לדעת איזה מהן לבחור.

אז כיצד תבניות יכולות לעזור לנו להקים אתר בזול? נגיד שאתם עורכי דין, תוכלו להיכנס לקישור הבא: תבניות וורדפרס לעורכי דין ולהוריד את אחת מהתבניות ברשימה. תבניות אלה מאפשרות לנו ליהנות מעיצובים מתקדמים וחדשנים. ישנם מספר דברים שצריך לשים לב אליהם לפני שרוכשים תבניות. האם התבנית עודכנה לאחרונה? האם צוות הפיתוח של התבנית עונים לשאלות בתמיכה? האם התבנית מעודכנת לגרסת הוורדפרס האחרונה? במידה ותרצו למכור דרך האתר – האם התבנית תומכת בתוסף הWoocommerce – ?  במידה והתבנית עולה על כל הציפיות, ניתן להשתמש בה לצורך הקמת האתר.

למה תצטרכו לשים לב

  1. עיצוב – האם עיצוב התבנית מתאים לכם? או שמקים האתר יצטרך לשנות את כל עיצוב האתר? האם מבנה התבנית יוכל לספק את כל הצרכים של העסק שלכם? כשרוצים להקים אתר וורדפרס זול צריך לבחור בתבנית מתאימה  – זה אומר שהשינויים היחידים שכדאי שתשנו הם לוגו, צבעים ותמונות.
  2. התאמה לעברית – האם התבנית מתאימה לשפה העברית? האם המפתח יצטרך לשנות את כל העיצוב ולהתאימו מימין לשמאל? ברגע שהתבנית מתאימה לעברית המתכנת יוכל לחסוך זמן בלשנות את את כל עיצוב התבנית ולהתאימה לעברית.
  3. עורך תוכן – האם התבנית מגיעה עם Builder? זה יכול לעזור למתכנת לחסוך זמן על כתיבת קודים ולהוזיל את עלות הקמת האתר

רוצים לבנות אתר? בניית אתר וורדפרס בזול? פנו אלינו עכשיו!

לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *