תבניות וורדפרס בעברית

לא תמיד יש לנו את הזמן או הרצון להתחיל ולהפוך את התבניות שאנו רוכשים ולתאים אותם ל-RTL("כתב המיושר מצד ימין לשמאל"). לכן, לעיתים שאנו מחפשים תבניות שהן כבר מותאמות לשפות כגון עברית וערבית ומתאימות גם לכתב המיושר ב-RTL. אנו ב"לנה" הכנו עבורכם מספר תבניות מעולות שיעזרו להקל את חייכם ולהקים את האתר המושלם עבורכם מבלי צורך להיכנס לקודים ולשנות את הקוד ידני בכדי שתצוגת המסך תהיה מיושרת מימין לשמאל.

אז בואו נתחיל 🙂

 

uDesign – יו דיזיין

התבנית הראשונה שנמליץ לכם היא "udesign" התבנית רספונסיבית בהתאמה מלאה למובייל ולטאבלטים. התבנית מגיעה עם עיצובים רבים מוכנים מראש לבחירתכם. כמו כן, התבנית תואמת ל-woocommerce ומגיעה עם בילדר של Visual Compposer

לחצו כאן להורדת התבנית

AVADA – אבדה 

נראה לי שאין צורך להציג את התבנית הבאה, AVADA הינה התבנית בתשלום הפופולארית ביותר לוורדפרס. התבנית מגיעה עם מספר רב של דוגמאות ועיצובים מדהימים. כמו כן, התבנית מגיעה עם בילדר בשם Fusion Builder המקפיץ את יכולות הניהול של האתר. התבנית מתאימה ב-100% ל-RTL לשפה העברית.

לחצו כאן להורדת התבנית

KALLYAS – קיילס

תבנית נוספת שתומכת ב-RTL. התבנית מגיעה עם מספר רב של עיצובים מדהימים לסוגי עסקים שונים. התבנית מגיעה עם תמיכה מלאה בווקומרס, רספונסיבית ומגיעה עם בונה עמודים מסוג Visual Composer. ליקטנו עבורכם מספר עיצובים לדוגמא שתוכלו להשתמש בהם בתבנית

לחצו כאן להורדת התבנית

Sahifa – שחיפה

תבנית מסוג "מגזין" המתאימה יותר לאתרי עיתונות, בלוגים, מגזינים ועוד. התבנית מספקת עיצוב מרשים ואיכותי. כמו כן, בעזרת התבנית תוכלו לשים פרסומות ומודעות בקלות. תבנית המגזין הפופולארית ביותר בוורדפרס עכשיו תומכת בטקסט מימין לשמאל המתאים לשפה העברית.

לחצו כאן להורדת התבנית

תרגום התבנית לעברית

בחרתם את התבנית שאתם אוהבים? מעולה! שימו לב שכל התבניות המוצגות בעמוד זה מתאימות ב-100% לעברית, אך לא תמיד התכנים, הכפתורים ואלמנטים מסויימים יהיו לכם מתורגמים כברירת מחדל ותצטרכו לתרגם חלק או את כל התבנית לעברית. אז מה בעצם ההבדל בין התבניות הללו לשאר התבניות? ההבדל הוא עצום! ברגע שתתקינו את אתר הוורדפרס בשפה העברית ולאחר מכן תתקינו את אחת מהתבניות, יישור התבנית יהיה מימין לשמאל בהתאמה לשפה העברית. 

רוצים שנתרגם עבורכם את התבנית? פנו אלינו עוד היום ותיהנו מתרגום כל תבנית וורדפרס בעברית מלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *