מקסום רווחים בחנות וירטואלית

לאחר שהחלטתם לעשות את הצעד הנכון ולפתוח חנות וירטואלית לעסק שלכם, ישנם מספר דגשים אשר יכולים לעזור לכם לגרום לחנות לעשות את מה שהיא נועדה לעשות….רווחים! כמו כל דבר בחיים, גם באתרי מסחר אם עושים את זה, צריך לעשות זאת כמו שצריך.

היררכיה – זה לא רק בשלטון

לפני שבונים אתר אינטרנטי, חייבים לתכנן. תכנון זה הינו קריטי בשלבי הקמת האתר. לכן, מה שתצטרכו לעשות הוא לפתוח מסמך(למשל) אקסל ורשמו בו את כל הקטגוריות שלכם, תתי קטגוריות, תתי ותתי קטגוריות, תתי ותתי ותתי קטגוריות וכו". לאחר שסידרתם היררכית את כל הקטגוריות, עברתם את השלב הראשון. חשוב מאוד שתפרטו עד כמה שניתן את הרשימה. לאחר מכן, התאימו את המוצרים לפי הקטגוריות שבחרתם.

תרשמו את מה שלמתחרים שלכם אין

אחת הבעיות שעולות כשמתחילים בהקמת חנות וירטואלית היא נקודת הפתיחה. הרי למתחרים שלכם כבר קיים אתר פעיל וכמובן שיש להם כבר יתרון על פני האתר החדש שלכם. לכן, מה שנצטרך לעשות הוא לספק ערך מוסף:

  1. פרטו את מפרט המוצר – רשמו את משקלו, גודלו, צבעיו, יצרן ועוד.
  2. מה השימוש במוצר – פרטו עד כמה שאפשר למה הוא נועד וכיצד משתמשים בו
  3. מי קהל היעד שיצרוך את המוצר
  4. יתרונות המוצר
  5. כמה שיותר תמונות
  6. סרטונים – ניתן גם להטמיע סרטונים מאתרים כגון יוטיוב

איך תוכל לדעת איזה מוצרים לשים באתר ואילו לא?

התשובה לשאלה זו הינה פשוטה מאוד, שימו את כל המוצרים שלכם באתר. כמה שיהיו לכם יותר מוצרים, הלקוחות יוכלו להגיע אליכם מכמה שיותר מילות מפתח. כמו כן, במידה ואין לכם מוצר במלאי, כדאי להשאירו כדי שתוכלו להציע ללקוח מוצר דומה במקומו וכך לא לאבד את המכירה.

אחת הטעויות הנפוצות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שבעלי אתרים מבצעים היא בעת תהליך הרכישה. לעיתים רבות, הלקוח איננו מעוניין למלא את כל הפרטים הרבים אשר עלולים לגרום לו לנטוש את הליך הרכישה באמצע. לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא יצירת "תשלום מהיר" שתוכל לספק לו נתיב ישיר לקופה עם השארת פרטים הכרחיים לביצוע הסליקה.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *