כיצד נייצר עמוד נחיתה מושלם?

העמוד נחיתה הינו הכרטיס ביקור הנייד של העסק/המוצר אותו אנו מפרסמים. החשיבות שלו עצומה והיכולת שלו להביא עלייה בכמות המכירות הינה מוכחת ומשמעותית. ניתן להעלות באופן משמעותי את נתוני המכירות ע״י יצירת אופטימיזציה בעמוד הנחיתה.

ראשית, נגדיר מהו עמוד נחיתה. עמוד נחיתה הינו העמוד הראשון שעולה כאשר הגולש הגיע אליכם, במילים אחרות כל עמוד באתר האינטרנט שלנו יש לבצע בו מיקסום ואופטימיזציה מתוך הנחה שיש לו הפוטנציאל להיות עמוד נחיתה. עם זאת יש לבצע הבחנה בין עמוד נחיתה קלאסי לעמודים מן המניין הקיימים באתר שלנו.

עמוד נחיתה קלאסי הוא העמוד אליו מגיעים גולשים ופוגשים לראשונה במוצר שלנו, הם יכולים להגיע מגוגל, ואז נסיק שהם הגיעו כתוצאה מחיפוש שהם עשו, או שהם הגיעו מפייסבוק, ואז כנראה משהו משך אותם לבצע הפנייה לעמוד באתר שלנו.

אופי הגלישה בפייסבוק הוא שונה כמובן מחיפוש בגוגל. חיפוש בגוגל הינו ממוקד ונובע מפעולות ספציפיות, להלן מילות חיפוש של הגולש. גלישה בפייסבוק היא כרכבת הרים ובה יש דגש רב ליכולת שלנו למשוך את הגולש מעיון בפיד ללחיצה להפניה לאתר שלנו.

עמוד נחיתה מחבר בין התוכן שהמשתמש רוצה לצרוך, לפעולה שאותה בעל האתר מעוניין שהגולש יבצע. אנחנו חייבים לדאוג שבעמוד הנחיתה תהיה קריאה לפעולה, כל פעולה, כולל לחיצה על כפתור הלייק. לכן, בעל האתר חייב לקבוע מה המטרה שהגולש יבצע.

בבניית עמוד נחיתה מושלם עלינו להקפיד לא לייצר יותר מדי אלמנטים על המסך, בבחינת תפסת מרובה, לא תפסת. אפשר לכוון את הגולש  לבצע פעולה אחת, מקסימום שתיים. פעולות כגון, לחץ להפעלת דמו, הזמן עכשיו, השאר לנו כתובת מייל, חייג אלינו ועוד.

כמו כן, עלינו לייצר הירארכיה של  פעולות, מהו סדר העדיפות של הפעולות שאותן אנו מבקשים מהגולש לעשות. הסדר עדיפות שקבענו חייב לקבל ביטוי בהירארכיה של העמוד הנחיתה שאנו מייצרים. אם אנו מליטים שבראש סדר העדיפות שלנו תהיה פעולה של חיוג לצורך קבלת פרטים, עלינו להביא זאת לידי ביטוי בהירארכיה של עמוד הנחיתה.

הגולש שהגיע אלינו לראשונה ישקיע כ-8 שניות להבין איפה הוא נחת ומה אנו מצפים ממנו שיעשה. במתחם הדיגיטלי אנחנו מסוגלים לייצר לגולש משטח נחיתה מושלם, אשר יספק לו חוויה ראשונה של העסק/המוצר שלנו, עלינו לייצר נקודת מפגש בין הרצון של הגולש האקראי שהגיע אלינו, לרצון שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *