האם כדאי לבנות אתר במערכת וורדפרס?

אחד הדברים היפים בתוכנות ובאתרים זה שעם הזמן, האבולוציה שלהם היא תמיד זהה. תחילה, קיימות מספר מועט של תוכנות אשר מספקות לנו את הפתרון לצרכים שלנו, אך עם הזמן כמעט תמיד אנו נראה גרסאות "קוד פתוח" אשר מספקות את התוכנה ללא תשלום. ברגע שתוכנה הופכת להיות "קוד פתוח" נאספת סביבה קהילת מפתחים אשר דואגים לפיתוח מתמיד שלה, שדרוגים שוטפים ועוד.

וורדפרס – המלכה של הקוד הפתוח

וורדפס הינה אחת הפלטפורמות הנפוצות כיום בעולם לבניית אתרים. אפקט זה נגרם בעקבות כך שהיא חינמית ונתמכת בעדכונים שוטפים כל תקופת זמן קצרה. לכן, קיימות יתרונות רבים בשימוש במערכת זאת. חלק מהיתרונות:

  • אבטחה – משום שוורדפרס נבנית ע"י מאות ואם לא אלפי תכנתים ברחבי העולם, ישנם מוחות רבים אשר דואגים לסתום כל פרצת אבטחה אשר מתגלה. לכן, כיום וורדפרס הינה אחת התוכנות הבטוחות ביותר בעולם וכמעט ולא ניתן למצוא אתרי וורדפרס שנפרצים.
  • ווידג'טים – אחד היתרונות הבולטים ביותר בוורדפרס הוא "ווידג'טים", בעזרתם תוכלו להוסיף כמעט כל אופציה שתחפצו בה בלחיצת כפתור. לדוגמה: כלים, קישורים, תגובות, פוסטים אחרונים ועוד. כל זאת בקלות והאופציות הם אין סופיות.
  • בגלל המחיר– וורדפרס בנויה בשפת תכנות מסוג PHP. זה אומר שאחסון האתר הינו על שרתי לינוקס. זה אומר המחיר האחסון הינו זול הרבה יותר מאשר שרתי ווינדוס אשר מייקרים את עלות האחסון מאוד.

ומה עם העיצוב?

בעקבות הסיבה שוורדפרס הינה כל כך פופולארית, ניתן למצוא מאות אלפי עיצובים מדהימים ביופיים אשר יוכלו לשדרג את האתר ולספק לו מראה מיוחד ומקצועי בהתאם לאופי העסק ולהעדפות האישיות. העיצוב ניתן לשדרוג ולהתאמה אישית בקלות רבה.

בגלל שגוגל אוהב את וורדפרס

אחד הדברים הבולטים ביותר בהקמת אתר וורדפרס הוא שגוגל מאנדקס אותו במהירות ואוהב את מבנה האתר, את מבנה הקודים וכמובן נותן לו "יחס מועדף" על פני מערכות CMS  עצמאיות.

בגלל הנוחות

וורדפרס הוקמה כמערכת שיכולה להתאים לכל אחד. היא קלה מאוד ללמידה ותפעול וכמובן דומה מאוד לשימוש בוורד המוכר והידוע. לכן, כל אחד יכול להפעיל אותה, לתפעל אותה וליהנות ממנה עד מאוד!

אז אל תחכו, בנו עוד היום אתר וורדפרס בקוד פתוח ותתחילו ליהנות ממערכת ניהול נוחה, ידידותית ופשוט מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *