מה עומד להשתנות בחוקי הקידום של שנת 2019

מה עומד להשתנות בחוקי הקידום של שנת 2019?

קידום אתרים בשנת 2019, עומד להיות מעניין.מנוע החיפוש הפופולארי בעולם-גוגל, עדיין ישלוט ביד רמה בחיפושים ברשת, כאשר אופן החיפושים יהיה שונה, מגוון ואפילו מאתגר יותר. החיפושים נעשים יותר באמצעות המכשירים החכמים או באמצעות הטאבלט ואף חיפושים קוליים, יהיו יותר מנת חלקנו השנה. יש לציין כי קידום אתרים בגוגל לשנת 2019 יבוסס על מאפייני חיפוש מתחום האינטליגנציה המלאכותית, ה שיאפשר למותגים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדרכים יותר משמעותיות ומדויקות. גם המשווקים משתמשים באינטליגנציה מלאכותית בשיווק התוכן, היות והמשתמשים הפכו להיות יותר מתוחכמים. היום גוגל יעדיף תוכן שלא רק יהיה איכותי ובעל ערך, כי אם מומלץ שהוא יוכל להיות מזוהה עם האינטליגנציה המלאכותית של גוגל.

לא רק האופן שבה מבוצע החיפוש במנוע החיפוש גוגל ישתנה השנה, כי אם הציפיות של הגולשים מתוצאות החיפוש. היום הצרכנים דורשים תוצאות עשירות יותר ולא יסתפקו בטקסטים בלבד, כי אם בתוצאות עשירות גם מהבחינה הויזואלית והתאמה באמצעות פתרון טכנולוגי, אשר תתאפשר רק בזכות השימוש  בגוגל באינטליגנציה המלאכותית אשר רק גובר. למעשה קידום אתרים לשנת 2019 יהיה מאתגר ואפילו סוער יותר השנה.

התוכן בקידום אתרים לשנת 2019 – ממשיך להיות המלך..

כל נושא התוכן בנוגע אל קידום אתרים לשנת 2019 , הינו הנושא המרכזי שגוגל שם אליו לב במיוחד. אין הכוונה למאמרים שרק חוזרים על עצמם כמו הרחבה רבה מדי על המוצר או השירות שהאתר מציע. בגלל שגוגל יודע היטב לקרוא טקסטים ולכן תוכן יהיה חייב להיות בפורמט של מאמר.  התוכן שגוגל מעוניין לראות באתרי האינטרנט השנה, חייב להיות כמה שיותר רלוונטי, רק שהשנה, החוקים של גוגל לגבי התכנים שיהיו באתרים יהיו נוקשים הרבה יותר. יש להוסיף בין 2-3 מאמרים בשבוע או כ-10 מאמרים בכל חודש, מה שישפר את מיקום ביטויי המפתח שאותם אתם מקדמים באמצעות גוגל.

בניית קישורים – זיהוי הקישורים האלגוריתם של גוגל ישתפר השנה

 בניית קישורים, תמיד היה ויישאר בין גורמי הדירוג החשובים ובשנת 2019, אפשר לומר, כי האלגוריתם של גוגל ישתפר יותר בזיהוי קישורים ספאמים ופגיעה בדירוג האתרים שמשתמשים בשיטות לא חוקיות למטרת בניית קישורים. לסיכום- השנה, תחום הקישורים יעדיף איכות על כמות.  יש למדוד כל פרמטר ולנתח את המידע הרב וכן, לחפש את התובנות שיכולות לסייע לכם המקדמים לשפר את הביצועים. כל הנתונים הקיימים, יגרמו לכם להבין היכן כדאי להתמקד ולשפר את ביצועכם על פי החוקים החדשים של קידום אתרים לשנת 2019. כדאי כי תתכננו את התקציב לקמפיינים השונים שאתם מתכננים להוציא לפועל, לחשב כל שקל שיש להוציא בקמפיין וגם תוכלו לשפר את האתר.

כמה עצות יעילות לשיפור הביצועים במנועי החיפוש

יש תמיד לקחת בעדיפות הראשונה את חוויית המשתמש ואת החיפוש המבוסס על האינטליגנציה המלאכותית. יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים, לקראת קידום אתרים לשנת 2019. ראשית, הגדירו היטב ובאופן נכון את קהל היעד ומומלץ ליצור ולבצע אופטימיזציה, להפיץ ולקדם את התוכן, אשר יתאים במיוחד ללקוחות. אם הגדרתם נכון את סוג קהל היעד, ניתן יהיה ליצור חווית משתמש מותאמת אישית ולהבי מהם הצרכים של הלקוחות, כיצד הם צורכים מדיה? וכדומה.

יש להיות מעודכנים כל העת, בכל הקשור אל קידום אתרים לשנת 2019, כך שתוכלו לדעת כיצד ניתן יהיה לשפר את האתר, אם למטרת מיקומים ואם לחוויית הגולש. יש לוודא, כי האתר יותאם לדרישות גוגל, יעמוד בתקנים, יהיה נעים לגולשים ויעלה במיקום. אם אתם מעוניינים לקדם נכון את האתר שלכם, פנו רק לחברות שמציגות תוצאות של הלקוחות אותם הם מקדמים פרמטר מאד חשוב לפני שבוחרים חברת קידום אתרים! עולם הדיגיטל רק מתפתח בקצב מסחרר והמון פרמטרים משתנים חשוב לבחור חברת קידום אתרים שמתעדכנת  במה יום יומית ועובדת לפי חוקי גוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *