איך למכור יותר באמצעות חנות וירטואלית

כיום אנו עדים יותר ויותר להשפעה של חנויות וירטואליות על הרגלי הצריכה שלנו. לאט לאט חנויות רבות נסגרות והחנויות הוירטואליות תופסות את מיקומם בנוף המקומי. כיום הלקוחות מבינים שאפשר לקבל חווית קנייה איכותית וטובה מבלי לצאת מהבית ולקבל חווית לקוח טובה יותר ונוחה יותר מאשר ביקור בחנויות הפיזיות.

אנו בלנה בניית אתרים ריכזנו עבורכם מספר טיפים שימושים שיעזרו לחנות שלכם

עיצוב החנות הוירטואלית – אחד מהדברים החשובים ביותר כשמקימים חנות וירטואלית הוא ליצור עיצוב מעולה. כיום נהוג ליצור עיצובים מינימליים באתרי מסחר. זה משום שאנו רוצים להדגיש את תמונות המוצרים שלנו ולכן עיצוב בעל אמירה חזקה עלול לגנוב את ה"פוקוס" מהמוצרים בחנות שלנו.

תמונות – תמונות איכותיות זה אחד מהדברים החשובים ביותר בחנות וירטואלית. תמונות איכותיות ישדרגו כל חנות ויהפכו אותה לפנינה. ברגע שאנו משתמשים בתמונות איכותיות אנו משפרים את יחס ההמרה שלנו ומשדרים רצינות בפני הלקוחות שלנו שבאים לרכוש דרך החנות שלנו.

תכנים – למרות שסעיף התמונות נמצא בפסקה אחת מעל התכנים, התכנים שווי ערך בחשיבותים לתמונות. לפי גוגל, "התוכן הוא המלך" ולכן צריך להשקיע בתוכן איכותי. בחנות וירטואלית התוכן מתבטא במספר דרכים החשובה שבהם היא בתוכן המוצר – תיאור המוצר, תיאור מקוצר של המוצר וכמובן מאפייני המוצר. כל אלה תורמים רבות לאמון שהגולשים נותנים בכם כשהם מעוניינים לרכוש את המוצר.

אמינות – ישנם מספר דרכים להגדיל את האמינות של הגולשים שאינם בטוחים שלרכוש מהאתר שלכם זה בטוח עבורם. הדבר הראשון הוא אבטחה – חובה לשים SSL על השרת שבו החנות מאוחסנת. הדבר השני הוא מספר טלפון  – מספר הטלפון ישדר ללקוחות שלאתר יש אבא ואמא ושהוא לא זורק את כספו על "קרן הצבי". הדבר השלישי הוא "תנאי השימוש" באתר. תנאים אלה הם בעצם מן חוזה בינכם לבין הלקוחות. התנאים צריכים לתת מענה לתנאי השימוש באתר, מדיניות החזרים, מדיניות משלוחים ועוד.

קישורים חברתיים – אתר אינטרנט הוא חשוב, בזה אין שום ספק. אך קישור האתר לרשתות החברתיות יוכל לעזור לכם להפוך את האתר למותג כזה שידברו עליו ובעצם יוכלו לנהל את השיח במקום שבו הם יראו אנשים אמתיים ולא רק אתר אינטרנט. כמו כן, הרשתות החברתיות עוזרות ללקוחותיכם להבין שהאתר פעיל ומתעדכן על בסיס יומי/שבועי.

לסיכום, חנות וירטואלית היא משהו שמוגדר כ-"חובה" בימינו. אך יש צורך לעשות זאת נכון. פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעה להקמת חנות וירטואלית חדשה ומעוצבת לעסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *