מדריך בניית אתרים

כולנו יודעים מה זה אתר אינטרנט וכיום גם כמעט ולא נמצא עסק שאין לו אתר. אז זה לא משנה אם אתם משתייכים לסוג הראשון או השני של בעלי העסקים, אתם כבר יודעים את החשיבות בהקמת אתר שכזה. אנו בלנה, בנייה וקידום אתרים מציגים לכם את המדריך המלא לבניית אתרים באינטרנט.

בחירת דומיין לאתר:

דומיין – אחד הדברים החשובים ביותר בעת ההחלטה לבנות אתר הינו שם הדומיין.

  • שם דומיין קליט – בחרו בשם שייצג אתכם ואת המוצרים שלכם.
  • שם דומיין קל לכתיבה – יש לשים לב כשמדובר בדומיינים, צריך לבחור בדומיין קל לכתיבה. ישנם מילים רבות שניתן לכתוב בהמון דרכים לדוגמה: shekalim.co.il ניתן לכתוב גם כ shkalim.co.il וגם כ shecalim.co.il . כך לקוחות רבים עלולים לטעות בכתובת ובסופו של דבר, לא להגיע לאתר שלכם.

אחסון – נושא האחסון הינו חשוב מאוד אך הבחירה בחברת האחסון של הדומיין תלויה בעיקר בתקציב. כמובן שברגע שאנו בונים אתר בעברית, עדיף לאחסן אותו בחברה המאחסנת את האתר בישראל. כמובן שישנם חברות נוספות טובות וזולות יותר בחו"ל כגון: hostgator, bluehost, godaddy ועוד.

מיתוג

צבעים – צבע האתר הינו חשוב מאוד וצריך לייצג את מה שברצונך להציג ללקוחותייך. צבע האתר יכול להיות גם בצבעי הלוגו שלכם ועדיף להשתמש בין 2-3 צבעים שילוו אתכם בכל האתר.

לוגו – הלוגו הינו התדמית של העסק שלך. ברגע שהחלטת להקים אתר, במידה ואין לך עדיין לוגו, עכשיו הגיע הזמן. את הלוגו תוכלו לעצב לבד או בעזרת המספקת שירותי גרפיקה ומיתוג. כמובן שהלוגו חייב להיות מקצועי ובצבעים המתאימים לתחום העסק.

גופנים – באתר האינטרנט מומלץ להשתמש בלא יותר מ-2 גופנים באתר. כמו כן, ישנם מספר מועט מאוד של גופנים לשימוש חופשי. לכן, כשאתם משתמשים בגופנים באתר, בידקו האם הם חופשיים לשימוש.

תמונות – כיום תמונות הן חלק אינטגרלי מעיצוב האתר. עם התקדמות מהירויות הגלישה, התמונות הפכו לגדולות יותר ויותר וכיום מה שעושה את ההבדל באתרי אינטרנט הן התמונות אשר מוסיפות צבעוניות ויופי לאתר האינטרנט שלכם.

מבנה אתר ריספונסיבי – כיום מומלץ לבנות את האתר בעיצוב המתאים המתאים עצמו לפי גודל ורזולוציית המכשירים הסלולריים, הטאבלטים ומסכי המחשב.

טכנולוגיות מומלצות – אם ברצונכם להוסיף אלמנטים כגון סלייד שואו וכדומה, מומלץ להשתמש אך ורק בjquery ולא בפלאש!

 רוצים לבנות אתר? פנו אלינו עוד היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *