בניית חנות וירטואלית קוד פתוח

כולנו כבר שמענו על המושג "קוד פתוח" אם זה נוגע לסמארטפון שלנו, יותר ממחצית מהאוכלוסייה משתמשת ב"אנדרואיד" של גוגל הבנוי בקוד פתוח. ואם זה נוגע לאתרים, קיימים מעל ל60 מיליון אתרים בעולם. היתרון של קוד פתוח הוא שכל כך הרבה אנשים מפתחים ומשדרגים את המערכת ודואגים לשדרוגה ותפעולה השוטף.

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="קוד פתוח בחנויות וירטואליות"/]

אתחיל בכך שכיום שקיימות למעלה מ100 מערכות open source המיועדות אך ורק לאתרי מסחר אלקטרוני E-Commerce. חלקן יותר נפוצות וחלקן פחות. כאן אספר על הפופולארית ביותר.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="PrestaShop – פרסטה שופ"/]

 

אחת המערכות הטובות ביותר לבניית חנות וירטואלית היא פרסטה שופ. מערכת זו בנויה בשפת PHP, ומתקדמת מאוד לזמנה. במערכת תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות כגון:

  • הוספת מוצרים
  • הוספת קטגוריות
  • הוספת תמונות
  • ניהול עובדים
  • ניהול ספקים
  • ניהול מלאי
  • מעקב הזמנות
  • מעקב שליחויות
  • ועוד

כמו שניתן להבין, מערכת זאת הינה מושלמת לעסק. זאת משום שבעזרתה תוכלו לוותר על כל מערכת אחרת ולהשתמש רק בפרסטה שופ לניהול מלא של העסק שלכם. זאת משום שהיא ממלא את המקום של כל תוכנה אחרת בניהול העסק.

אז איך זה נראה?

 מסך ניהול ראשי

Untitled-1

ניהול לקוחות

Untitled-3

Untitled-2

Untitled-4

אוהבים את פרסטה שופ? כתבו לנו!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *