בניית אתר בחינם – יש חיה כזאת?

בזמן האחרון אנו עדים לתופעה של חברות רבות המציעות בניית אתר בחינם. אז מדוע זה קורה? והאם זה שווה? והאם זה באמת חינם? על כל השאלות האלו ואחרות נענה בפוסט הבא. זה כדי שיהיה לכם את כל המידע לפני שאתם מחליטים האם לבנות אתר בחינם.

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="כיצד זה עובד?"/]

כמו המשפט הידוע: מי שמתקמצן משלם כפול, גם כאן משפט זה תופס. לרוב, בניית אתר  בחינם זה לא יותר מסלוגן אשר נועד למשוך את העין של המתעניין. דרכי הפעולה של חברות אלו הוא לרוב זהה ופועל בשיטה הבאה: החברה מספקת ללקוח פלטפורמה נוחה לבניית אתר לבד. לאחר מכן הלקוח נהנה מתקופה של בין שבוע לחודש ניסיון. לאחר מכן, כשירצה להמשיך, יצטרך לשלם סכום הנע בין 100-1500 ₪ לחודש. נכון שזה נשמע זול? כבר לא כל כך.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible" margin_top="" margin_bottom="" background_color="rgba(255,255,255,0)"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_separator headline="h3" title="ומה קורה עם אתר ב100 ₪ לחודש?"/]

100 ₪ לחודש עבור אתר אינטרנטי זה לא נשמע יקר כל כך, אז למה זה עדיין לא משתלם לנו? הסיבה הינה פשוטה מאוד. וכדי להמשיכה נשתמש בסיטואציה הבאה: נגיד שבניתם אתר, לאחר מספר שנים, החלטתם שהאתר מיושן, או שהעסק גדל… או אולי סתם אתם רוצים להפסיק לשלם לחברה שבנתה לכם את האתר ולהתחיל לחסוך בהוצאות.

כאן תיתקלו בבעיה! ברגע שתפסיקו לשלם את הסכום החודשי, לרוב, אתרכם פשוט ימחק מהאוויר. עכשיו תוכלו לשאול את השאלה הבאה: הריי שילמנו כבר אלפי שקלים….!!!

אז….נכון! שילמתם סכום כסף דיי גדול, אבל כשתרצו לצאת מהחוזה, לא תוכלו לקבל את האתר. לכן, כמו שנאמר, מי שמשלם בזול, משלם פעמיים!

כמובן שלעיתים תוכלו למצוא חברות המציאות חבילות משתלמות לבניית אתר אינטרנט איכותי ברשת. אך לא תמיד זה המקרה!

נתקלתם במקרים כאלו? תספרו לנו על זה!

בהצלחה!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *