בניית אתר תדמיתי ב – 9 שלבים

  1. לוגו – אחד הדברים החשובים ביותר בעת בניית אתר תדמית הינו הלוגו. לוגו זה מלווה אותנו החל מכרטיס הביקור שלנו, השלט בעסק שלנו וכמובן באתר האינטרנט שלנו. הלוגו חייב להיות זהה ולשקף את תחום העיסוק שלנו.
  2. צבעים – בחירת צבעי האתר הינה קריטי בשלב הקמתו. צבעי האתר חייבים לשדר את מה שהעסק מציע ללקוחותיו. לדוגמה: צבעים חיים כמו אדום משדרים רעננות, רוח צעירה, הצבע הירוק משדר ניקיון, מקצועיות, צבע שחור יתאים בדר"כ לזמרים, אמנים וצלמים אשר רוצים להעביר מסר קצת שונה ועוד.
  3. מסר שיווקי – מה אנחנו רוצים לשדר לעולם? עמוד הבית שלנו חייב להיות מאופיין בטקסט שבו נכתוב את הסלוגן שלנו, האני מאמין שלנו או סתם טקסט שאנחנו באמת מאמינים שחשוב לגולשים שלנו לראות
  4. צור קשר – אתר תדמיתי ללא צור קשר הוא קצת כמו רכב ללא מנוע, הוא יפה מוכר אבל לא נוסע. באתר אנחנו חייבים לשים או טלפון או טופס צור קשר כדי לאפשר ללקוחותינו הפונטציאלים או הקיימים את האפשרות לדבר איתנו ולפנות אלינו.
  5. מפה – כיום הגולשים שלנו רוצים לראות אמינות. זה אומר שהם חייבים לדעת שיש לאתר אמא ואבא, או במקרה שלנו כתובת פיזית אמיתית. לכן, זה חשוב מאין שעור להטמיע מפה באתר התדמית שלנו.
  6. כפתורי שיתוף חברתיים – אנו חיים בעולם שבו הגולשים שלנו חיים בפייסבוק. לכן, אנו חייבים לסנכרן בין הפייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר, יוטיוב ובעצם בכל ערוץ תקשורת שבו יש לנו נוכחות לבין האתר שלנו. כך גולשינו יוכלו לעשות לנו לייק, לשתף ובעצם לעזור לנו להפיץ את האתר שלנו.
  7. תוכן – בעידן שבו גוגל שולטים ביד רמה במנועי החיפוש, אנו חייבים להיות ידידותיים להם ולגולשים שלנו. לכן, מבחינת גוגל, התוכן הוא המלך ואנו חייבים להתייחס אליו ככזה. באתר תדמית כדאי להטמיע כמה שיותר תכנים רלוונטים ואיכותיים בעלי ערך מוסף שיעזרו לגולשים שלנו להבין מדוע כדאי להם לבחור דווקא בנו מבין כל החברות שמובילות בשוק.
  8. תמונות – כיום המגמה השולטת באתרי האינטרנט הינה תמונות. שימו מגוון תמונות באיכות מירבית אשר יוכלו להעניק מימד נוסף לאתרכם ולשדר את היופי שאתם מייחלים לו.

 

תגובה אחת על הפוסט “בניית אתר תדמיתי ב – 9 שלבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *