באזז ויראלי ויצירת באז באינטרנט, איך להתחיל?

כיום אנו נמצאים בעידן בו הכל חייב להראות הרבה יותר טבעי בעיניי גוגל. לכן, השיווק המסורתי של בניית קישורים כבר לא קל כבעבר. עקב כך, מקדמי אתרים מחפשים תמיד כיצד ניתן לשפר את הדרכים שבהם ניתן להביא לאתר שלנו או לאתר הלקוחות שלנו טראפיק נוסף  ובצורה טבעית שלא תגרום לנו להענש על ידי גוגל. לדעתי, השיווק כיום חייב להיות כזה שיצור באז ברשת האינטרנט וכך תזכו לחשיפות רבות ואפילו לקישורים טבעיים וכמובן לטראפיק רב.

אז איך מתחילים לעשות באז ברשת? קודם כל בואו נכיר את הכלים שאנו יכולים להשתמש בהם:

רשתות חברתיות

– כמובן שקיימות רשתות חברתיות נוספות אך כדיי ליצור באז טבעי, אלו הרשתות המובילות שכדאי לכם להשתמש בהם.

אז איך תוכלו להשתמש ברשתות חברתיות כדיי ליצור באז?

הדבר הראשון שאתם צריכים לזכור הוא שאנשים רבים אינם אוהבים לראות שמפרסמים להם דברים. לפחות לא בצורה ישירה ושלא יוצא להם שום דבר מלראות את הפרסום הזה. יותר מכך, קיים סיכוי גבוה שרבים ילשינו עליכם. דבר זה יכול לגרום לכך שישעו אתכם או אפילו ימחקו לכם את החשבון. לכן, אתם חייבים להתנהג בשיא הזהירות כשאתם מפרסמים ברשת החברתית וכמובן, לא לעבוד על גולשים אחרים.

אז מה אתם כן יכולים לעשות?

  1. שתפו דברים שמפעילים את הגולש באתר האינטרנט שלכם – אנשים אשר נמצאים באתרי הרשתות החברתיות נמצאים שם ככל הנראה כי יש להם זמן פנוי והם מחפשים דברים אשר יעניינו אותם. עזרו להם להפיג את השעמום ותעזרו להם לעזור לכם. תוכלו ליצור באתרכם עמודי נחיתה אשר יכוונו לגולשים שמגיעים אליכם מהרשת החברתית. בעמוד זה תוכלו ליצור תוכן מצחיק, מעניין, אינפורמיטיבי או אפילו סרטון טוב או כל מה שיעלה במוחכם ויוכל לספק לגולשים שלכם את מה שהבטחתם להם בפרסום.
  2. הציעו פרסים! – גם אם אין לכם תקציב גדול, פרסים יכולים להיות פתרון מעולה כדיי למשוך אנשים לאתר האינטרנט שלכם וליצירת באז. כולם אוהבים מתנות, גם אם המתנה לא עולה הרבה, הגולשים תמיד ישמחו שתפעילו אותם בתמורה למשהו, או לשם הסיכוי שירוויחו משהו. השתמשו באהבה של אנשים לתחרותיות ולהישגתיות. כך תוכלו אפילו לשים באתרכם משחק פלאש פשוט, ולהציע פרס גדול לגולש שינצח.
  3. הציעו לחברים שמתעניינים בנישה שלכם להצטרף לקבוצה – פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות מאפשרות לכם לבצע חיפושים לפי תחומי עניין. לכן, אם אתם מקדמים אתר בנושא כלשהו, תוכלו לחפש אנשים בעלי תחומי עניין שמתאימים לאתר שלכם.

תהיו השולטים בתחום – מלאו את אתרכם בכל המידע המקצועי שיכול להיות. ספקו לגולשים את כל התשובות ואת כל החידושים בתחום. לצורך זה, אולי כדאי לכם לבנות בלוג באתר שלכם. בו תוכלו לרשום חידושים בתחום, דיעות ועוד דברים שיכולים לעניין את הגולש.

שאלות ותשובות – ספקו לגולשים מקום לשאול את כל מה שהם רוצים. תשובה טובה יכולה לספק לכם Link Bait  ובאז טבעי ברשת לאנשים נוספים שמתעניינים בתשובה לשאלות השונות.

השתמשו ב-YouTube ובאתרי סרטונים נוספים

 בישראל אנשים רבים פונים ליוטיוב כדיי למצוא תשובות רבות לשאלות שהם מתעניינים בהם. לכן, אתם חייבים להופיע שם. כיום בלוגרים רבים משתפים סרטונים מעניינים, מצחיקים ואינפורמטיבים בבלוגים שלהם. לכן, זה יוכל לספק לכם תנועה נוספת לאתר וכמובן באז.

בהצלחה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *